ת"א

נתניה

רפואה אסתטית

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

האם הניתוח הוא תמיד הבחירה הנכונה לטיפולים אסתטים?

עם השנים, טיפולי רפואה אסתטית לפנים הלכו והשתכללו, והדרישה להם רק הולכת וגוברת.
קיימות שלוש סיבות עיקריות לאותה גדילה הדרמטית של הטיפולים האסתטיים:
ראשית, קיימת רתיעה טבעית בקרבנו מכל הכרוך בניתוח וצלקות, בפרט בפנים.
שנית, לא תמיד הפיתרון הניתוחי הינו המענה הטוב ביותר לבעיה אותה אנו רוצים לפתור. לדוגמא, אין טיפול ניתוחי טוב לקמטי הבעות בפנים (לכך נועד טיפול הבוטולינום).
לבסוף, אנחנו הישראלים וורקוהולים ידועים. אנו מסתכלים על חופשת מחלה של שבוע-שבועיים (מניתוח) כמותרות. השאלה הנפוצה ביותר אותה אני שומע היא "מתי אני חוזר/ת לעבודה?" ולא "כמה חופש לקחת?"..

מנסיוני, קיימים שלושה סוגי טיפולים אפקטיביים ברפואה האסתטית: בוטולינום (בשם המוכר יותר – בוטוקס ®), מילוי בחומצה היאלורונית (וחומרים סינתטיים אחרים), ופילינג. היתר פחות טובים בחישוב עלות מול תועלת.

הבוטולינום טוקסין, או בכינוי שנדבק אליו – בוטוקס ®, מהווה 50% מסך כל טיפולי האסתטיקה בעולם המערבי ונחשב לטיפול האסתטי הנפוץ ביותר משנות ה- 90 של המאה ה- 20. לבוטוקס ® אפקט דרמטי על קמטי ההבעה הלא-רצוניים. האפקטיביות הרבה של הרמת מצח בעזרת בוטוקס ® וגם הרמת גבות הורידה באופן משמעותי את הצורך בניתוחים מסוג זה.
הייתרון בטיפול הוא משולש: פעולה קלה (מהירה, וכמעט ללא כאב), משך תוצאות סביר (נצפות תוך כשבוע ועד טווח בין שלושה חודשים עד חצי שנה) ומחיר סביר.
טיפול הבוטולינום מבוצע לשלל אינדיקציות בתחום הרפואה. אינדיקציה נפוצה מאד היא עבור הזעת יתר בבתי השחי: טיפול פשוט של פעם בשנה, על ידי הזרקה לשטח כל בית שחי, נותן תוצאה טובה ומהירה לאלה הסובלים מהזעת היתר.

מילוי קמטים על ידי הזרקת חומצה היאלורונית הוא הטיפול האסתטי השכיח ביותר לאחר טיפול בוטולינום. המילוי מאפשר החזרת נפח למקומות בפנים שהתרוקנו והדגשת אחרים, דוגמת לחיים וסנטר. גם המילוי הוא פעולה קצרה, המבוצעת לאחר מריחת קרם אלחוש מקומי, ללא צורך בהתאוששות מיוחדת, ותוצאות כמעט מיידיות. האפקט נשמר בטווח חצי שנה עד שנה.
הרכב החומצה ההיאלורונית השתכלל עם הזמן. נוצרו תת-סוגים התואמים בצמיגות שלהם וביתר התכונות לאיזורים שונים בפנים – ממילוי מקומות עדינים כמו מרזבי דמעות ועד להדגשת לחיים וסנטר. קראו כאן עוד על הזרקת חומצה היאלורונית לפנים

השפתיים הינן אחד מהאיברים החושניים ביותר. לא פלא כי עיבוי שפתיים בחומצה היאלורונית מגביר את משיכת הפנים ומשווה להם מראה רך יותר. עיבוי שפתיים מבוצע לאחר מריחת קרם אלחוש, בדומה למילוי קמטים. גם עיבוי שפתיים נחשב לפעולה קלה ומהירה, בעל תוצאות מיידיות ועם שביעות רצון גבוהה. משך אפקט העיבוי בחומצה היאלורונית תלוי בכמות החומר המוזרק. בנפח אופטימלי האפקט יהיה בטווח חצי שנה.

מילוי עם שומן טבעי נחשב כמבטיח מכמה סיבות: השומן נמצא בכולנו ובכמויות יפות, קל לשאוב אותו וקל למלא בו. מצד שני השומן מאד פגיע לטראומה, זיהום וירידה באספקת הדם. היות והינו מבוסס על רקמה ביולוגית התנהגותו אינה צפויה. הוא עלול להיספג ולא באופן סימטרי, ליצור התקשויות ואף להגיב לשינויי משקל. אני משתדל להזריק אותו בכמויות קטנות בלבד ולטיפולים נבחרים (דוגמת מילוי גומה בסנטר) ועל ידי כך למנוע תופעות לא רצויות אלה.

העלמת כתמי עור והעלמת כתמי אקנה מבוצעות בעיקר באמצעות פילינג. הטיפול נועד לכתמים אשר נוצרו כתוצאה מחשיפה לשמש החזקה בארצנו, כמו גם ב בשילוב דלקת עורית (אקנה). המדובר בקרמים המשלבים קילוף עדין של שכבת העור העליונה למטרת החדרה יעילה יותר של חומרים המאזנים את יצירת הפיגמנט בעור ומורידים את יצירת אותם כתמים (=הבהרה). הטיפול מבוצע באמצעות מגוון חומצות פילינג, דוגמת רטינואית, מנדלית, גליקולית ועוד. המועד המומלץ הוא בחורף, למניעת היווצרות פיגמנט נוסף בשהיה תחת שמש הקיץ. חשוב מאד לטפל בעור ללא דלקות פעילות, אחרת הטיפול עול להחמיר מצב קיים.

הטיפול בצלקות אקנה מחייב התייחסות שונה מהטיפול בכתמי אקנה. המדובר בהרס תלת-מימדי של העור והרקמה מתחתיו ולא רק בפיגמנטציה. לכן יש צורך בשילוב מילוי בחומצה היאלורונית להשטחת פני העור השקועים בשילוב קילוף עדין עם קרם דוגמת חומצה גליקולית. חשוב לטפל בעור ללא פצעונים פעילים, אחרת הטיפול עלול להחמיר אותם.

מתיחת פנים על ידי חוטים ידעה עליות ומורדות מתחילת שנות האלפיים. סוגי החוטים הלכו והשתכללו, מחוטים לא נספגים ועד לחוטים בני ימינו, נספגים ובעלי זיזים מיוחדים למשיכת העור. אני מחשיב את הטיפול כקו שני לאחר המילוי בחומצה היאלורונית, למצבים בהם קיים נפח אבל העור עדיין נפול, בפרט בקו לסת תחתונה. מתיחת פנים על ידי חוטים בפרט באיזור זה אפקטיבית. השינוי הינו עדין אבל יוצר ריענון קו הלסת התחתונה בטווח שנה.
מתיחת צוואר ללא ניתוח מאד מאתגרת היות והצוואר תלוי על הלסת התחתונה ולא נתמך בעצמות. במצב זה ניתן לטפל ברפיון צווארי קל ובינוני בצורה יעילה על ידי שילוב מילוי ובוטוקס ®.

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

אודות ד“ר דן רגב

ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית מוכר על ידי משרד הבריאות, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ISAPS. דר' רגב הינו מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה. בנוסף, ד"ר רגב משמש כאחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת המומחים של שירותי בריאות כללית המצויה בהרצליה.

מנתח פלסטי - דן רגב

במה אנחנו שונים מאחרים

מרפאת בוטיק

אצלנו תקבלו יחס אישי
אתם לא עוד "מטופל"

הניסיון של ד"ר דן רגב

מומחה לכירורגיה פלסטית
ומנתח בכיר בבית חולים בילינסון
משנת 2004

אין מתמחים
ורופאים לא מנוסים

ד"ר דן רגב הוא היחיד
שמבצע טיפולים וניתוחים

שקיפות מלאה

הטיפולים מתבצעים רק לאחר התייעצות איתך לאחר שקיבלת את כל האינפורמציה הדרושה לך כדי להחליט.

בטיחות המוצרים

דר' רגב משתמש בחומרי הזרקה ושתלי סיליקון העומדים בתקנים המחמירים ביותר (FDA, CE, אמ"ר)

מטופלות ממליצות על ד"ר דן רגב

לד"ר רגב המקסים

. לא הספקתי להודות לך על הגשמת חלום שהיתממש. מעבר לד"ר, אתה אדם מדהים, אתה ואורלי. אני שמחה שהיכרתי אנשים כמותכם, ועוד יותר שהפקדתי את גופי בידיים טובות. אני מאחלת לך לך ולאורלי את כל הטוב שבעולם. באהבה ענקית… יצא מושלם.

לד"ר דן רגב היקר!!

אשר עשה עבודתו נאמנה…. ישר כח על היחס האישי המסור והחם. מלא באהבה והרבה סבלנות. מלאכתך קודש מתבצעת באדיקות להעניק לאדם חיים עם איכות לא בחסד כי אם בזכות תודה שהפכת חלום למציאות!!!

אלפי תודות..

לד"ר רגב

רציתי להודות לך על הטיפול המסור, על זמנך, וכמובן על שהפכת אותי להיות יותר יפה!!!! רציתי שתדע שאני צוהלת ברחוב משמחה, כי עשית בי שינוי שלו חיכיתי כל כך הרבה שנים. חיפשתי את האחד ומצאתי, ד"ר רגב הנחמד, כך שמעתי ומיד באתי!! אז…..שוב תודה רבה מקרב לב, אותך אזכור בכל מקום!!!!!

שלבי התהליך

פגישת ייעוץ
והיכרות

החלטה משותפת
על אופי ודרך הטיפול

הכנות לטיפול
במידה ויש צורך

התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם