ת"א

נתניה

פיסול פנים ללא ניתוח

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה
תוכן עניינים - לחצו לניווט מהיר

הגוף שלנו עובר שינויים רבים לאורך השנים, המשפיעים גם על המראה שלנו. אחד השינויים המשמעותיים והנראים לעין שאנו חווים מתרחש בפנים. ככל שאנו מתבגרים, הפנים שלנו מאבדות מנפחי השומן הקיימים, שרירי הפנים נחלשים וצונחים, ועור הפנים הופך ממתוח לרפוי ומדולדל.

תהליך הזדקנות הפנים הוא אישי, וכל אחד מאתנו יחווה אותו באופן שונה ובאזורים אחרים בפנים. שינויים אלה אינם סימטריים. הם תלויים בגורמים רבים, שלחלקם אנחנו כלל לא מודעים (לדוגמא – על איזה צד אנחנו נוטים יותר לשכב במהלך שנת הלילה שלנו).

הזדקנות הפנים הוא תהליך שנשים וגברים רבים אינם חשים בנוח איתו, ומביא איתו ירידה בדימוי העצמי ובבטחון העצמי וחוסר שביעות רצון כללית מהמראה החיצוני. בשנים האחרונות, רבים מחפשים פתרונות שיסייעו להם להצעיר ולרענן את מראה הפנים בצורה יעילה, מבלי שיצטרכו לעבור הליך שכולל זמן החלמה ארוך.

בעוד בעבר פיסול ומתיחת עור הפנים נעשה בעיקר באמצעות ניתוחים, כיום ישנן מגוון
אפשרויות יעילות להצערת מראה הפנים, והבולטת שביניהן היא פיסול פנים באמצעות חומצה היאלורונית.

מהו פיסול פנים באמצעות חומצה היאלורונית?

פיסול פנים בחומצה היאלורונית משמעותו מילוי נפחים ועיצוב מראה הפנים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית אל אזורים מסוימים בפנים.
חומצה היאלורונית היא חומר הקיים באופן טבעי בגופנו, בפרט בעור. החומצה ההיאלורונית עוזרת להחלמת העור, לשמירה על לחות העור ולתיקון נזקים שנוצרו בו. כחומר מילוי, החומצה ההיאלורונית מאפשרת פיסול פנים ללא ניתוח, וקבלת מראה עור גמיש, צעיר ומתוח יותר.

למי מתאים פיסול פנים?

פיסול פנים מתאים לכל מי שאינו מרוצה ממראה הפנים שלו, ומעוניין לעצב אותם, לתקן פגמים קיימים או שינויים שחלו עם הגיל, ולהשיג מראה פנים צעיר ורענן יותר.

מהם האזורים בפנים שבהם אפשר לבצע את הטיפול?

עיצוב מראה הפנים באמצעות חומצה היאלורונית יעיל למגוון אזורים בפנים:

  • שפתיים – הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים תעניק להן נפח ותאפשר לעצב את צורתן.
  • לחיים – לאורך השנים אנו מאבדים מנפחי השומן הקיימים בלחיים. מילוי אזור הלחיים יעניק לפנים מראה מלא יותר, ויאפשר להדגיש את קו עצמות הלחיים.
  • מצח ורקות – חומצה היאלורונית תסייע במילוי הקמטים הקיימים במצח, בין הגבות וברקות.
  • 'שקיות' מתחת לעיניים – גם את מראה השקעים והשקיות שנוצרות לא פעם מתחת לעיניים ניתן לשפר באמצעות הטיפול.
  • סנטר – קמטים, שקעים ושינויים אחרים במראה הסנטר ניתנים גם הם לעיצוב באמצעות חומצה היאלורונית.
    קו הלסת – התרופפות העור עם השנים מובילה לשינויים במראה קו הלסת. פיסול פנים מציע עיצוב מחדש של קו הלסת, לצד תיקון עיוותים קיימים.
    אף – חומצה היאלורונית יעילה גם לעיצוב מראה האף – לקבלת מראה אף ישר, תיקון גשר אף שקוע, הרמת קצה האף ואף לתיקון עיוותים שנוצרו בעקבות ניתוח אף.

מהם היתרונות של פיסול פנים באמצעות חומצה היאלורונית?

העובדה שמדובר בהליך יעיל, המבוצע בזמן קצר ואינו דורש החלמה, הופכת את פיסול הפנים לטיפול אטרקטיבי מאוד.
עיצוב מראה הפנים באמצעות הזרקות מקומיות לאזורים מסוימים בפנים, מאפשרת דיוק מירבי של הרופא בכמות החומר ובמיקום ההזרקה, שבתורה מובילה לתוצאות אידיאליות.

בשל היותו חומר טבעי שהגוף מזהה ומכיר, פיסול פנים באמצעות חומצה היאלורונית הוא טיפול בטוח, ובהתאם הסיכון לתופעות לוואי בעקבות הטיפול מזערי. תוצאותיו של פיסול הפנים נראות לעין כבר לאחר מספר ימים ממועד הטיפול.
פיסול הפנים בחומצה היאלורונית ניתן בקלות לשינוי או לביטול – החומר מתפרק בגופנו באופן טבעי, וכן ניתן לפרקו באמצעות אנזים היאלאז.

לפני הטיפול

פיסול פנים הוא טיפול פשוט וקצר, שאינו דורש הכנה מוקדמת. לפני הטיפול, יש לקבוע פגישת ייעוץ עם כירורג פלסטי בעל ניסיון והכשרה בפיסול פנים.
מטרת הפגישה היא לבחון את מצב הפנים ואת הצורך בטיפול, וכן לקבוע מהם האזורים בפנים בהם יתמקד הטיפול.

בפגישה הרופא יבחן את ההיסטוריה הרפואית שלכם, כמו גם תרופות קבועות ומחלות קיימות, ויאשר שאין מניעה לביצוע הטיפול. בנוסף, הרופא יברר מהן הציפיות שלכם מהתהליך ויעניק לכם את כל המידע על הטיפול ותוצאותיו הצפויות.

הטיפול עצמו

פיסול פנים מתבצע במרפאה, ללא צורך בהרדמה או בטשטוש. משך הטיפול משתנה בהתאם לאזורי ההזרקה ולכמות ההזרקות הנדרשת. לאחר חיטוי הפנים, יזריק הכירורג הפלסטי את החומצה ההיאלורונית אל האזורים בפנים שנקבעו מראש.

לאחר הטיפול

אין צורך בהתאוששות או בהחלמה לאחר הטיפול, ואפשר לחזור לשגרה באופן מיידי.
ההמלצה היא להימנע מאיפור ומביצוע פעילות גופנית אגרסיבית ביום הטיפול עצמו, על מנת למנוע סיכון של פגיעה בפנים.
לאחר הטיפול ייתכן שיופיע כאב, שטפי דם מקומיים ונפיחות קלה באזורי ההזרקה, שייעלמו תוך מספר ימים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

מתי אפשר לראות תוצאות?

כאמור, ניתן להבין בתוצאות של פיסול פנים בחומצה היאלורונית כבר לאחר הטיפול. עם זאת, לעתים יש להמתין מספר ימים עד להיעלמות תופעות הלוואי המקומיות, כדי להתרשם מהתוצאות הסופיות של מראה הפנים.

תוצאותיו של פיסול פנים בחומצה היאלורונית יימשכו מספר חודשים ועד כשנה, כאשר משך ההשפעה הוא אינדיבידואלי ומשתנה מאדם לאדם. החומצה נספגת לחלוטין לאחר כשנה ממועד ההזרקה, כאשר אפשר לבצע הזרקה נוספת כחצי שנה לאחר ההזרקה הקודמת, בהתאם להמלצת הרופא.

מהן העלויות של פיסול פנים?

העלויות של פיסול פנים משתנות מאדם לאדם, בהתאם לאזורים השונים בפנים בהם רוצים לטפל, וכן בהתאם לכמויות חומרי ההזרקה הנדרשים בטיפול. גורם נוסף המשפיע על עלויות הטיפול הוא הרופא והמרפאה בהם תבחרו. חשוב להדגיש שהשיקול המרכזי שצריך לעמוד לנגד עיניכם אינו העלות, אלא הניסיון, המומחיות וההכשרה של הכירורג הפלסטי בפיסול פנים. שיקול זה ישפיע ללא ספק גם על תוצאות הטיפול.

סיבוכים אפשריים

פיסול פנים באמצעות חומצה היאלורונית הוא הליך בטוח, כאשר הסיכון לפתח סיבוכים לאחר ההליך נמוך מאוד. בחירה בכירורג פלסטי מנוסה לביצוע הטיפול, תפחית את הסיכון לתופעות לוואי אף יותר. תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים של הטיפול הם: שטפי דם מקומיים, נפיחות קלה באזור ההזרקה תזוזת חומר המילוי לאחר ההזרקה, אסימטריה. ניתן לקרוא על סיבוכים אלה ואחרים בלקסיקון המונחים הרפואיים באתר.

לקריאה נוספת על הסיבוכים יש להקליק כאן

לקביעת תור לייעוץ התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

אודות ד“ר דן רגב

ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית מוכר על ידי משרד הבריאות, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ISAPS. דר' רגב הינו מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה. בנוסף, ד"ר רגב משמש כאחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת המומחים של שירותי בריאות כללית המצויה בהרצליה.

מנתח פלסטי - דן רגב

במה אנחנו שונים מאחרים

מרפאת בוטיק

אצלנו תקבלו יחס אישי
אתם לא עוד "מטופל"

הניסיון של ד"ר דן רגב

מומחה לכירורגיה פלסטית
ומנתח בכיר בבית חולים בילינסון
משנת 2004

אין מתמחים
ורופאים לא מנוסים

ד"ר דן רגב הוא היחיד
שמבצע טיפולים וניתוחים

שקיפות מלאה

הטיפולים מתבצעים רק לאחר התייעצות איתך לאחר שקיבלת את כל האינפורמציה הדרושה לך כדי להחליט.

בטיחות המוצרים

דר' רגב משתמש בחומרי הזרקה ושתלי סיליקון העומדים בתקנים המחמירים ביותר (FDA, CE, אמ"ר)

מטופלות ממליצות על ד"ר דן רגב

לד"ר רגב המקסים

. לא הספקתי להודות לך על הגשמת חלום שהיתממש. מעבר לד"ר, אתה אדם מדהים, אתה ואורלי. אני שמחה שהיכרתי אנשים כמותכם, ועוד יותר שהפקדתי את גופי בידיים טובות. אני מאחלת לך לך ולאורלי את כל הטוב שבעולם. באהבה ענקית… יצא מושלם.

לד"ר דן רגב היקר!!

אשר עשה עבודתו נאמנה…. ישר כח על היחס האישי המסור והחם. מלא באהבה והרבה סבלנות. מלאכתך קודש מתבצעת באדיקות להעניק לאדם חיים עם איכות לא בחסד כי אם בזכות תודה שהפכת חלום למציאות!!!

אלפי תודות..

לד"ר רגב

רציתי להודות לך על הטיפול המסור, על זמנך, וכמובן על שהפכת אותי להיות יותר יפה!!!! רציתי שתדע שאני צוהלת ברחוב משמחה, כי עשית בי שינוי שלו חיכיתי כל כך הרבה שנים. חיפשתי את האחד ומצאתי, ד"ר רגב הנחמד, כך שמעתי ומיד באתי!! אז…..שוב תודה רבה מקרב לב, אותך אזכור בכל מקום!!!!!

שלבי התהליך

פגישת ייעוץ
והיכרות

החלטה משותפת
על אופי ודרך הטיפול

הכנות לטיפול
במידה ויש צורך

התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם