ת"א

נתניה

מתיחת פנים ללא ניתוח – מתיחת פנים על ידי חוטים

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

מתיחת פנים על ידי חוטים הינה פיתרון טוב עבור מי שמעוניין במתיחת פנים ללא ניתוח ואינו זקוק למילוי. מטרת הטיפול היא יצירת מראה הרמוני וצעיר יותר בפרט למחצית פנים תחתונה. בטיפול חוטים עור הפנים שאיבד מהאלסטיות שלו יעבור תהליך הידוק, ועל ידי כך ימתח את חלק הפנים אליו הוחדרו החוטים. הטיפול מבוצע בהרדמה מקומית. משכו הוא כחצי שעה בלבד.

כיצד נעשה מתיחת פנים עם חוטים?

הטיפול מותווה בפרט לעיצוב קו לסת ולחי תחתונה. התרופפות קו לסת תחתונה ("בולדוגים") מרוויחה פחות ממילוי היות ומילוי בלבד לא יהדק או ירים את עור קו הלסת התחתונה.
בייעוץ אאבחן את מראה הפנים, טיב העור, איזורי הזדקנות מואצת וחוסר סימטריה קיים. טיב העור יכתיב את הצלחת הניתוח: ככל שאלסטיות הפנים יורדת כן אפקט הטיפול יורד. מטופלים עם עור מקומט, נפול מאד ומרוקן מאד ירוויחו פחות מטיפול חוטים. במקרים אלה יש לשלב גם טיפול בקמטי הבעה על ידי בוטולינום (מצח, קמטי צחוק, בין הגבות) או על ידי מילוי (בפרט ללחיים מרוקנות). לטיפול באיכות העור יש לשלב פילינג.
גורמי סיכון עיקריים לטיפול בחוטים הינם מחלת עור קיימת בפנים או קיום חומרים לא נספגים, דוגמת סיליקון. יתרונו של הטיפול הינו התאמתו כמעט לכל רקע רפואי קיים, בין אם מדובר במדללי דם, עישון, סכרת, לחץ דם גבוה ועוד. יש לציין כי הוא אינו מחליף מתיחת פנים וצוואר והאפקט שלו פחות משמעותי מניתוח זה.
הירידה באלסטיות עור הפנים מתחילה בגילאי 40 ומעלה. הטיפול בחוטים מתאים לכל מי שחווה הזדקנות בתווי פניו מגיל זה ואילך.

כמה מילים מאת ד"ר דן רגב על מתיחת פנים עם חוטים

סוגי חוטים למתיחת פנים ללא ניתוח

קיימים חוטים לא נספגים, הבנויים על בסיס ניילון וחוטים נספגים על בסיס חומרים אותם הגוף מפרק, דוגמת חומצה פולי-לקטית (L-POLYLACTIC ACID). אני משתמש בחוטים נספגים בלבד. האפקט שלהם נע בטווח שנה עד שנה וחצי.

מבנה כל חוט אותו מתבסס על אותו עיקרון:

  • קצות החוט, זוג זרועות להן זיזים או ווים, אשר נועדו להיתפס ברקמה התת-עורית ולמנוע ממנה לחזור חזרה למקומה לאחר ההידוק שלה.
  • מרכז חלק שנועד להעביר כל זרוע למקומה.
  • כל חוט מחובר בכל קצה למחט ישרה, בעזרתה יוחדר מתחת לעור.

קיימים סוגי חוטים שונים הנבדלים באורך ובעובי. כל חוט נועד למיקום אחר בפנים. אני בדרך כלל משתמש בחוטים שנועד להרים את הלחיים וליצור קו לסת תחתונה ישר יותר. היות והחוטים אינם יוצרים צלקות משמעותיות לאחר החדרתם, ניתן להחדירם בכל נקודה בפנים. המיקום משתנה בהתאם לאפקט ההרמה בו אני מעוניין.

חוט סילואט סופט

החוטים המצויים בשימוש על ידי קרויים בשם סילואט סופט, של חברת סינקלייר הצרפתית.

חוטים אלה נספגים לחלוטין והאפקט שלהם נע בטווח שנה עד שנה וחצי.

החוטים מורכבים מחומר נספג שם חומצה פולי-לקטית (L-POLYLACTIC ACID). כל חוט מחובר למחט ישרה מכל צד, בעזרתה יוחדר מתחת לעור.

הקונוס בחוט סילואט סופט

לכל חוט איזור אפקטיבי בו יש קונוסים וקשרים מאותו חומר. מטרת הקונוסים והקשרים היא להיתפס ברקמה התת-עורית ולמנוע ממנה לחזור חזרה למקומה לאחר ההידוק שלה.

קיימים אורכי חוטים שונים הנבדלים אחד מהשני בכמות הקונוסים והקשרים.
אורך החוט הרלוונטי לפנים ייקבע לפי מדידה טרם הטיפול.

היות והחוטים אינם יוצרים צלקות משמעותיות לאחר החדרתם, ניתן להחדירם בכל נקודה בפנים. מיקום ההכנסה הקלאסית של החוטים בקו לסת תחתונה הינו מעל זווית לסת תחתונה.

סכמת מהלך החוטים בפנים

כיצד מתבצעת מתיחת פנים ללא ניתוח

טרם הפעולה אשרטט את המיקום הרצוי לחוטים לפי אורכם בכדי למקסם את האפקט הרצוי. הפעולה עצמה מבוצעת תחת הרדמה מקומית ולאחר חיטוי.

מוקדי ההרדמה הינם נקודת הכנסת החוטים ונקודות היציאה וכלל הרקמה מתחת לעור אינה רגישה לכאב ואינה זקוקה להרדמה. לאחר החדרת החוטים אוודא סימטריית האפקט בשני צידי הפנים והצוואר ואקצץ את קצות החוטים הבולטים מעל העור.עקב הידוק עור הפנים נוצרים קמטים על פני אותו מקום. אלה ייעלמו בטווח שלושה שבועות מהפעולה. כמו-כן בנקודות הכניסה עלולים להיווצר שקעים נקודתיים. לעתים נדירות יותר יהיה ניתן לחוש בחוט עצמו או בקצותיו סמוך לנקודות היציאה מתחת לעור. גם תופעות אלה ייעלמו בטווח שלושה שבועות אחר הפעולה.

החלמה ממתיחת פנים עם חוטים

משך ההחלמה הראשונית הינו שבועיים-שלושה בממוצע. במהלך תקופה זו ייתכנו גם שטפי דם עוריים, בצקות ונפיחויות, שינויי תחושה וכאבים במסלול החדרת החוטים. כל התסמינים הללו חולפים.
במהלך ההחלמה הראשונית החוטים נותרים במיקומם הודות לקונוסים ולקשרים מתחת לעור. היות ואין עדיין רקמת חיבור סביבם המקבעת אותם למקומם, אין לשפשף בכוח את מקום הכנסת החוטים. לכן יש לחדש חפיפת ראש וגילוח רק שלושה ימים אחר הפעולה, ולשכב עם ראש מורם לשלושה ימים.
החלמת הפנים לאחר מכן משתפרת בהדרגה. היא מגיעה לשיאה תוך שלושה חודשים, זמן בו תהליך היווצרות רקמת החיבור סביב החוטים מגיע לשיאו. בשלב זה ניתן לשקול החדרת חוטים נוספים לפי צורך.

אפקט הטיפול החוטים נע בטווח שנה עד שנה וחצי, אך לעתים הוא קצר יותר. כמו-כן הוא תלוי בגורמים רבים: גיל, טיב העור, עישון, חשיפה לשמש, מחלות רקע, תרופות ועוד. רוב הגורמים אינם ניתנים לשינוי בידי המנתח.

סיבוכי הטיפול נדירים. הם כוללים: דימוםפגיעה זמנית בעצבוב שרירי הפניםזיהום, ותגובה לגוף זר. לקריאה נוספת יש לפנות ללקסיקון מונחים רפואיים.

לקביעת תור לייעוץ התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

אודות ד“ר דן רגב

ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית מוכר על ידי משרד הבריאות, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ISAPS. דר' רגב הינו מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה. בנוסף, ד"ר רגב משמש כאחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת המומחים של שירותי בריאות כללית המצויה בהרצליה.

מנתח פלסטי - דן רגב

במה אנחנו שונים מאחרים

מרפאת בוטיק

אצלנו תקבלו יחס אישי
אתם לא עוד "מטופל"

הניסיון של ד"ר דן רגב

מומחה לכירורגיה פלסטית
ומנתח בכיר בבית חולים בילינסון
משנת 2004

אין מתמחים
ורופאים לא מנוסים

ד"ר דן רגב הוא היחיד
שמבצע טיפולים וניתוחים

שקיפות מלאה

הטיפולים מתבצעים רק לאחר התייעצות איתך לאחר שקיבלת את כל האינפורמציה הדרושה לך כדי להחליט.

בטיחות המוצרים

דר' רגב משתמש בחומרי הזרקה ושתלי סיליקון העומדים בתקנים המחמירים ביותר (FDA, CE, אמ"ר)

מטופלות ממליצות על ד"ר דן רגב

לד"ר רגב המקסים

. לא הספקתי להודות לך על הגשמת חלום שהיתממש. מעבר לד"ר, אתה אדם מדהים, אתה ואורלי. אני שמחה שהיכרתי אנשים כמותכם, ועוד יותר שהפקדתי את גופי בידיים טובות. אני מאחלת לך לך ולאורלי את כל הטוב שבעולם. באהבה ענקית… יצא מושלם.

לד"ר דן רגב היקר!!

אשר עשה עבודתו נאמנה…. ישר כח על היחס האישי המסור והחם. מלא באהבה והרבה סבלנות. מלאכתך קודש מתבצעת באדיקות להעניק לאדם חיים עם איכות לא בחסד כי אם בזכות תודה שהפכת חלום למציאות!!!

אלפי תודות..

לד"ר רגב

רציתי להודות לך על הטיפול המסור, על זמנך, וכמובן על שהפכת אותי להיות יותר יפה!!!! רציתי שתדע שאני צוהלת ברחוב משמחה, כי עשית בי שינוי שלו חיכיתי כל כך הרבה שנים. חיפשתי את האחד ומצאתי, ד"ר רגב הנחמד, כך שמעתי ומיד באתי!! אז…..שוב תודה רבה מקרב לב, אותך אזכור בכל מקום!!!!!

שלבי התהליך

פגישת ייעוץ
והיכרות

החלטה משותפת
על אופי ודרך הטיפול

הכנות לטיפול
במידה ויש צורך

התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם