ת"א

נתניה

גומה בסנטר

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

גומה בסנטר נחשבת למראה על נחישות. נשים וגברים מעוניינים בתוספת תו פנים זה לעיצוב מראה תקיף יותר. מצד שני, יש המעוניינים דוקא לשטח את הגומה היות ומעוניינים לעדן את תווי הפנים.

יצירת גומה בסנטר

גומות חן בסנטר

גומה בסנטר נוצרת כתוצאה מאיחוי לא שלם של עצמות הלסת התחתונה והסנטר. כתוצאה מאיחוי לא שלם זה ישנו חריץ בסנטר היוצר את מראה גומת חן על פני עור הסנטר.

גומה בסנטר הינה תורשתית ומשפחתית, אך עם ביטוי גנטי המשתנה בהתאם להשפעות גנים אחרים וסביבה.

יצירת גומה בסנטר הינה תהליך קצר המבוצע בהרדמה מקומית. פעולה בת מספר דקות ולאחריה התאוששות קצרה עם תופעות לוואי לא משמעותיות.

גורמי סיכון עיקריים ליצירת גומה בסנטר זהים לאלה של יצירת גומת חן בלחי.

בייעוץ לקראת הפעולה אשאל אותך לגבי בעיות בעור הפנים, בפה ובחניכיים, כולל הופעת הרפס (פצעוני חום). אני אבדוק את סימטריית הפנים ומבנה הסנטר, פתיחת הפה וצורתו.

שיטת יצירת גומת חן בסנטר

ניתוחים פלסטיים לגברים

דרך חתך של כסנטימטר אחד מתחת לסנטר מוסרת לפי צורך רקמה רכה בכמות קטנה. לאחר מכן מוחדר חוט ניילון אל קו הסנטר הקדמי בו אנו מעוניינים בגומה, מוחזר לעבר אותו חתך ונקשר. החוט נותר קבור ברקמות הסנטר ולא מוצא החוצה. חוט ניילון נוסף סוגר את החתך הקטן.

לאחר הפעולה תיתכן נפיחות שתמסך על אותה גומה. ייתכנו שטפי דם וכאב מקומי. עליך לקבל טיפול אנטיביוטי לשבוע.
עם חלוף תופעות הלוואי הטבעיות תתגלה אותה גומת חן.

מילוי גומה בסנטר

מילוי גומה בסנטר מבוצע בהליך פשוט מאד. הטיפול אורך זמן קצר ומשלב מילוי שומן. ההתאוששות קצרה, תופעות הלוואי מינוריות מאד, אחוז סיבוכים קטן וריפוי טוב מאד. הפעולה ניתנת לביצוע במסגרת המרפאה.

גורמי סיכון עיקריים למילוי גומה בסנטר זהים לאלה של יצירת גומה בסנטר, כך גם הייעוץ לקראת הפעולה.

גומה בסנטר

ניתן למלא גומה בסנטר בהליך פשוט מאד ולא ארוך, הדומה בצורתו להליך יצירת גומה בסנטר. תחילה אני מסמן את גבולות גומת החן בסנטר. לאחר מכן מבוצעת הרדמה מקומית נקודתית של עור הסנטר במקום. לאחר שווידאתי כי ההרדמה פועלת, אני מפריד את העור וכרית השומן משרירי הסנטר דרך חתך של 5 מ"מ מתחת לסנטר. העור עצמו נותר ללא פגע. לאחר מכן אני ממלא את אותה גומה בסנטר בשומן שנשאב מהירך או הבטן, עד להשטחה מלאה שלה. את החתך אני סוגר בחוט ניילון דק ומסיר אותו כעבור שבוע.

לאחר הפעולה קיימת בצקת מסויימת. ייתכנו שטפי דם וכאב מקומי. עליך לקבל טיפול אנטיביוטי לשבוע.

תוצאות מילוי הגומה בסנטר תלויות במבנה הגומה:
במידה והיא שקועה בלבד, הרי שהמילוי שלה יהיה קל יותר והתוצאה צפויה יותר.
במידה והגומה כולל חריץ של ממש (=קו שבר בעור הגומה) הרי שגם לאחר המילוי שלה עלול להיוותר אותו חריץ שיסמן היכן היתה הגומה..

שקע בלבד

עם חריץ

הסיבוכים עקב יצירה או מילוי גומה בסנטר הינם נדירים. הם כוללים: זיהום, דימום, דלקת, פעירת שולי פצע הניתוח, צלקת מעובה ו/או רחבה. השומן במילוי גומה בסנטר עלול להיספג ואז יהיה צורך לחזור על הפעולה שוב. לקריאה נוספת יש לפנות ללקסיקון מונחים רפואיים.

לקביעת תור לייעוץ התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

אודות ד“ר דן רגב

ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית מוכר על ידי משרד הבריאות, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ISAPS. דר' רגב הינו מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה. בנוסף, ד"ר רגב משמש כאחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת המומחים של שירותי בריאות כללית המצויה בהרצליה.

מנתח פלסטי - דן רגב

במה אנחנו שונים מאחרים

מרפאת בוטיק

אצלנו תקבלו יחס אישי
אתם לא עוד "מטופל"

הניסיון של ד"ר דן רגב

מומחה לכירורגיה פלסטית
ומנתח בכיר בבית חולים בילינסון
משנת 2004

אין מתמחים
ורופאים לא מנוסים

ד"ר דן רגב הוא היחיד
שמבצע טיפולים וניתוחים

שקיפות מלאה

הטיפולים מתבצעים רק לאחר התייעצות איתך לאחר שקיבלת את כל האינפורמציה הדרושה לך כדי להחליט.

בטיחות המוצרים

דר' רגב משתמש בחומרי הזרקה ושתלי סיליקון העומדים בתקנים המחמירים ביותר (FDA, CE, אמ"ר)

מטופלות ממליצות על ד"ר דן רגב

לד"ר רגב המקסים

. לא הספקתי להודות לך על הגשמת חלום שהיתממש. מעבר לד"ר, אתה אדם מדהים, אתה ואורלי. אני שמחה שהיכרתי אנשים כמותכם, ועוד יותר שהפקדתי את גופי בידיים טובות. אני מאחלת לך לך ולאורלי את כל הטוב שבעולם. באהבה ענקית… יצא מושלם.

לד"ר דן רגב היקר!!

אשר עשה עבודתו נאמנה…. ישר כח על היחס האישי המסור והחם. מלא באהבה והרבה סבלנות. מלאכתך קודש מתבצעת באדיקות להעניק לאדם חיים עם איכות לא בחסד כי אם בזכות תודה שהפכת חלום למציאות!!!

אלפי תודות..

לד"ר רגב

רציתי להודות לך על הטיפול המסור, על זמנך, וכמובן על שהפכת אותי להיות יותר יפה!!!! רציתי שתדע שאני צוהלת ברחוב משמחה, כי עשית בי שינוי שלו חיכיתי כל כך הרבה שנים. חיפשתי את האחד ומצאתי, ד"ר רגב הנחמד, כך שמעתי ומיד באתי!! אז…..שוב תודה רבה מקרב לב, אותך אזכור בכל מקום!!!!!

שלבי התהליך

פגישת ייעוץ
והיכרות

החלטה משותפת
על אופי ודרך הטיפול

הכנות לטיפול
במידה ויש צורך

התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם