ת"א

נתניה

הוצאת שתלי סיליקון

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

תוכן עניינים

בשנים האחרונות יותר ויותר נשים שעברו ניתוח להגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון, מוצאות את עצמן מתלבטות אם להוציא את השתלים ולחזור למראה הטבעי. עם זאת, חלקן נמנעות לעשות את הצעד, בין אם בשל ההעדפה להמנע מפרוצדורה ניתוחית, או בשל החשש מהמראה שיתקבל לשדיים לאחר הוצאת שתלי הסיליקון מהם.

באילו מצבים מומלץ להוציא את השתלים מהחזה? כיצד מתבצע התהליך? מה יקרה לשד בעקבות הוצאת שתלי הסיליקון והאם אפשר לשפר את מראה השדיים לאחר הסרת השתלים? בכתבה הבאה ריכזנו עבורם את כל המידע בנושא.

מהן הסיבות להוצאת שתלים מהחזה?

אפשר לחלק את הגורמים להוצאת שתלי סיליקון לסיבות אישיות, סיבות אסתטיות וסיבות רפואיות.

מבחינה אישית, נשים רבות חשות עם השנים שהגיעו ל'מיצוי' החוויה של חזה גדול, ובוחרות לחזור למראה טבעי. עבור חלקן, גודל השדיים הופך מיתרון לחסרון, כאשר השדיים הגדולים מכבידים על ההתנהלות בשגרה ולעתים אף גורמים לכאבי גב.

סיבה נוספת להוצאת השתלים היא חוסר שביעות רצון ממראה השדיים. עם השנים שדיים כבדים עלולים לצנוח, העור נמתח ומראה השד משתנה ואף מתעוות.

לצד זאת, עדויות המצטברות בשנים האחרונות מעידות על סיכונים וסיבוכים שונים שעלולים להיווצר כתוצאה משתלי הסיליקון לאורך השנים.
ככלל, ההמלצה היא להחליף את שתלי הסיליקון בשד אחת ל-10 עד 15 שנים. זאת, מכיוון שלאחר עשור, הסיכון להיווצרות קרע בשתלים גדל ל-25%.
עדויות אחרות מעלות חשד לקשר שבין שתלי הסיליקון להתפתחות גידולים במעטפת שסביב לשתל.

דיווחים נדירים יותר עוסקים בקשר שבין השתלים לבין הופעת תגובה אוטואימונית (של מערכת החיסון), שכוללת תסמינים כמו כאבים בחזה, כאבי פרקים ושרירים, פריחה, נשירת שיער ותסמינים נוספים. עד כה, הוצאת השתלים בקרב נשים שסבלו תסמינים אלו הביאה להטבה ולעתים אף להעלמותם.

כיצד מתבצעת הוצאת השתלים?

הוצאת שתלי הסיליקון מהחזה מתבצעת בתהליך כירורגי פשוט יחסית. הניתוח, שמבוצע בהרדמה מלאה, כולל חיתוך השד במיקום הצלקת שנוצרה מניתוח הגדלת החזה והוצאת השתל. את המעטפת הטבעית הנוצרת סביב השתל אין צורך להוציא, אלא אם יש בה ממצאים חשודים כגון הסתיידויות.

מה קורה לחזה לאחר הוצאת שתלי סיליקון?

נשים רבות חוששות שהוצאת השתלים תביא למראה שד נפול ומדולדל.
חשוב להדגיש שמראה השד לאחר הסרת השתלים משתנה מאישה לאישה, ותלוי בגודל השתלים, כמו גם במצב השד עצמו – האם קיימת רקמת שד, האם ועד כמה העור בשד נמתח עם השנים ועוד. חשוב לציין שכיום ישנן מגוון דרכים לטפל במראה שד מדולדל ונפול לאחר הוצאת השתלים.

הוצאת שתלים סיליקון והרמת חזה

במקרים שבהם קיימת צניחה של השדיים או מתיחה של העור, אפשר בהחלט לשקול הרמת חזה.
הפרוצדורה מתבצעת כבר במעמד הסרת השתלים, וכוללת הסרת עור עודף והידוק העור, לקבלת מראה צעיר ואסתטי.

מילוי שומן עצמי בחזה לאחר הוצאת שתלים

במקרים שבהם רקמת השד דלילה או מרוקנת, קיימת אפשרות לעיצוב השד והוספת נפח באמצעות הזרקת שומן עצמי.
חשוב לציין שאפשרות זו אינה מתאימה לנשים רזות מאוד, מכיוון שנדרשת שאיבת שומן מאזור אחר בגוף.
הזרקת שומן נעשית גם היא במעמד הניתוח להסרת השתלים, כאשר לעתים נדרשות מספר הזרקות כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

בנוסף, אפשר לשלב לפי הצורך הרמת חזה והזרקת שומן יחד, לקבלת מראה שד אסתטי וצעיר יותר.

ההחלטה על הרמת חזה או הזרקת שומן עצמי תעשה בפגישת הייעוץ עם הכירורג הפלסטי, טרם הוצאת השתלים. בפגישה זו יבחן הרופא את מצב השדיים, השתלים, רקמת השד הקיימת, האם קיימת צניחת שדיים, כמו גם את מצב העור באזור. אלו יסייעו בקבלת החלטה מושכלת לגבי הכדאיות והאפשרות לביצוע הרמת חזה והזרקת שומן.

החלמה ותוצאות

בימים הראשונים שלאחר הניתוח ייתכנו כאב מקומי בשדיים והפרשות, שיחלפו בתוך מספר ימים. במקרים מסוימים יש צורך בנקז, שינקז את הנוזלים וימנע בצקות. ההמלצה היא להימנע משכיבה על הבטן למשך חודש מיום הניתוח, וכן להימנע ממאמץ פיזי משמעותי.
חזרה לפעילות ספורטיבית תתאפשר לרוב כחודש מיום הניתוח. בנוסף, יש ללבוש חזיית ספורט, לתמיכה בשדיים.

סיכונים

הוצאת שתלי סיליקון מהחזה נחשב לניתוח פשוט יחסית, עם סיכונים נמוכים ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר הפרוצדורה מבוצעת על ידי כירורג פלסטי מיומן ובעל ניסיון. בין הסיכונים הקיימים: דימום, התפתחות זיהום, היווצרות צלקת עבה והפרעות בתחושה בפטמות. לקריאה נוספת על סיבוכים 

לקביעת תור לייעוץ התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכן בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

אודות ד“ר דן רגב

ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית מוכר על ידי משרד הבריאות, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ISAPS. דר' רגב הינו מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה. בנוסף, ד"ר רגב משמש כאחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת המומחים של שירותי בריאות כללית המצויה בהרצליה.

מנתח פלסטי - דן רגב

במה אנחנו שונים מאחרים

מרפאת בוטיק

אצלנו תקבלו יחס אישי
אתם לא עוד "מטופל"

הניסיון של ד"ר דן רגב

מומחה לכירורגיה פלסטית
ומנתח בכיר בבית חולים בילינסון
משנת 2004

אין מתמחים
ורופאים לא מנוסים

ד"ר דן רגב הוא היחיד
שמבצע טיפולים וניתוחים

שקיפות מלאה

הטיפולים מתבצעים רק לאחר התייעצות איתך לאחר שקיבלת את כל האינפורמציה הדרושה לך כדי להחליט.

בטיחות המוצרים

דר' רגב משתמש בחומרי הזרקה ושתלי סיליקון העומדים בתקנים המחמירים ביותר (FDA, CE, אמ"ר)

מטופלות ממליצות על ד"ר דן רגב

לד"ר רגב המקסים

. לא הספקתי להודות לך על הגשמת חלום שהיתממש. מעבר לד"ר, אתה אדם מדהים, אתה ואורלי. אני שמחה שהיכרתי אנשים כמותכם, ועוד יותר שהפקדתי את גופי בידיים טובות. אני מאחלת לך לך ולאורלי את כל הטוב שבעולם. באהבה ענקית… יצא מושלם.

לד"ר דן רגב היקר!!

אשר עשה עבודתו נאמנה…. ישר כח על היחס האישי המסור והחם. מלא באהבה והרבה סבלנות. מלאכתך קודש מתבצעת באדיקות להעניק לאדם חיים עם איכות לא בחסד כי אם בזכות תודה שהפכת חלום למציאות!!!

אלפי תודות..

לד"ר רגב

רציתי להודות לך על הטיפול המסור, על זמנך, וכמובן על שהפכת אותי להיות יותר יפה!!!! רציתי שתדע שאני צוהלת ברחוב משמחה, כי עשית בי שינוי שלו חיכיתי כל כך הרבה שנים. חיפשתי את האחד ומצאתי, ד"ר רגב הנחמד, כך שמעתי ומיד באתי!! אז…..שוב תודה רבה מקרב לב, אותך אזכור בכל מקום!!!!!

שלבי התהליך

פגישת ייעוץ
והיכרות

החלטה משותפת
על אופי ודרך הטיפול

הכנות לטיפול
במידה ויש צורך

התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם