ת"א

נתניה

סנטר כפול

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

סנטר כפול הוא למעשה עודף שומן בצוואר. היות ורקמת הסנטר מחוזקת היטב לעצם הסנטר, עודפי שומן בצוואר יתבלטו מתחת לסנטר המקורי וייצרו מעין "סנטר נוסף" מתחת (שטח כחול בתמונה).

מה הגורמים להיווצרות סנטר כפול (עודף שומן בצוואר)?

סנטר כפול

הגורם העיקרי לסנטר כפול הינו השמנת יתר. מצד שני, ייתכנו מקרים בהם סנטר הכפול הינו משפחתי וקיים גם באנשים רזים.

ניתוח סנטר כפול מתבסס על שאיבת השומן העודף מהצוואר. פעולה פשוטה יחסית וללא תופעות לוואי משמעותיות. השאיבה מבוצעת בהרדמה כללית או בטשטוש עם הרדמה מקומית. משכה כחצי שעה.

בדומה לניתוחי שאיבת שומן או ניתוחי פנים אחרים גורמי סיכון עיקריים של ניתוח סנטר כפול הינם נטיה לדמם מוגבר (עקב נטילת מדללי דם: אספירין, ויטמינים או תרופות הומיאופתיות למשל), לחץ דם גבוה ועישון. לפיכך יש להפסיק לעשן ו/או להפסיק לקחת מדללי דם לפחות שבועיים טרם הניתוח. כמו-כן יש לאזן היטב את לחץ הדם טרם הניתוח.

ייעוץ ובדיקה לפני ניתוח סנטר כפול

בייעוץ הנוגע לסנטר כפול אאבחן את מראה הצוואר והפנים, טיב העור, איזורי הזדקנות מואצת, וחוסר סימטריה קיים. מומלץ להביא צילום צעיר יותר בכדי להתרשם מתווי הפנים בעבר.

טיב העור בצוואר יכתיב את הצלחת הניתוח: במידה והעור מלא, גמיש וחזק, ניתוח סנטר כפול יהיה מאד אפקטיבי והתוצאות מצויינות.

יש להמתין לסיום הגדילה והתייצבות במשקל סופי טרם החלטה לגבי ניתוח סנטר כפול: מגיל 18 ומעלה.

רקמת שומן גם בצוואר מגיבה לשינויי משקל: עליה במשקל מעל 5 ק"ג תגרור עליה בנפח רקמת השומן בגוף (=השמנה), לא בהכרח באתרים שנשאבו, אלא במקומות אחרים, דוגמת גב עליון וזרועות. בדרך כלל אתרי השאיבה אינם מגדלים רקמת שומן נוספת, אלא רק במצב עליה מאד ניכרת במשקל.

תוצאות ניתוח סנטר כפול יכולות להיות מאד מוצלחות, אך אינן יכולות להחליף דיאטה וכושר גופני: ללא איזון בין אכילה נכונה ופעילות נכונה שאיבת שומן לא תהיה אפקטיבית כפי שהינה יכולה להיות.

בייעוץ לקראת סנטר כפול אבדוק את משקלך מול גובהך והיחס ביניהם, בכדי לוודא כי אינך במשקל עודף ניכר לפעולה. כמו-כן אבדוק את צורת הסנטר, עודפי עור ושומן קיימים ומיקומם. במידה וקיים רפיון עור ניכר אייעץ לך לבצע מתיחת צוואר ולא רק ניתוח סנטר כפול.

מהלך ניתוח סנטר כפול

סנטר כפול

טרם ניתוח סנטר כפול אסמן את שטחי שאיבת השומן מתחת לסנטר. השאיבה מבוצעת לאחר ניפוח הסנטר הכפול בתמיסה המורכבת ממי מלח סטריליים, בשילוב חומרים לאלחוש מקומי וכיווץ כלי דם. תמיסה זו אחראית על הכנת הרקמה לשאיבה והפחתת הנטיה לדימום בה. הניפוח מתבצע על ידי צינורית דקה, דרך חתכים באורך מספר מילימטרים משני צידי הסנטר ואחת מתחתיו (נקודות לבנות בתמונה). לאחר מכן נשאב השומן עם הנוזל דרך אותם חתכים על ידי צינורית מתכת דקה נוספת. חתכי הניתוח נסגרים, לפי צורך, בתפר נספג בודד, הנושר אחר כשבועיים.

ניתוח סנטר כפול

עם סיום הניתוח עליך ללבוש מחוך מיוחד לשבוע ולא להסירו גם במקלחת. מחוך זה נועד למניעת הצטברות נוזלים באתרי השאיבה, בהם יש רקמות גוף פצועות אחר הפעולה. הצטברות כזו עלולה לעוות את ריפוי הרקמה ולגרור סרומה למשך זמן ארוך. רק לחץ מתמשך ולפחות של שבועיים יכול למנוע תופעות אלה.

סנטר כפול – התאוששות ותוצאה סופית

ההתאוששות מניתוח סנטר כפול מהירה: במהלך השבוע הראשון קיימים כאבים עמומים, שטפי דם עוריים, בצקות, נפיחויות ושינויי תחושה בעור באתרי השאיבה. תיתכן הפרשה דמית מחתכי הניתוח ליום-יומיים: אל חשש! זו הפרשה טבעית של נוזלי הגוף מבעד לחתכים. היא נפסקת מעצמה.
מומלץ להימנע ממאמצים לשבוע-שבועיים. בכדי למנוע היווצרות קרישי-דם בוורידי הרגליים, עליך להימנע משכיבה ממושכת ללא תנועה, למעט בשינה.

עליך לזכור, כי הצורה הסופית אחר ניתוח סנטר כפול תראה רק לאחר מספר חודשים: הרקמות מצויות בתהליכי ריפוי ובניה מתמשכים התלויים בטיב העור והרקמה הרכה. עליך לדעת כי תמיד יהיו מקומות פחות חלקים על פני העור לאחר שאיבת שומן. עור נפול יכול ליפול עוד יותר אחר שאיבת השומן.

סיבוכי שאיבת שומן נדירים. הם כוללים: דימום ושטפי דם ניכרים, סרומה, ירידה בתחושה באתרי השאיבה, חולשת זווית פה וזיהום. לקריאה נוספת יש לפנות ללקסיקון מונחים רפואיים.

לפרטים נוספים, צרו קשר

מנתח פלסטי
מנתח פלסטי

לקביעת תור לייעוץ התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

אודות ד“ר דן רגב

ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית מוכר על ידי משרד הבריאות, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ISAPS. דר' רגב הינו מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה. בנוסף, ד"ר רגב משמש כאחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת המומחים של שירותי בריאות כללית המצויה בהרצליה.

מנתח פלסטי - דן רגב

במה אנחנו שונים מאחרים

מרפאת בוטיק

אצלנו תקבלו יחס אישי
אתם לא עוד "מטופל"

הניסיון של ד"ר דן רגב

מומחה לכירורגיה פלסטית
ומנתח בכיר בבית חולים בילינסון
משנת 2004

אין מתמחים
ורופאים לא מנוסים

ד"ר דן רגב הוא היחיד
שמבצע טיפולים וניתוחים

שקיפות מלאה

הטיפולים מתבצעים רק לאחר התייעצות איתך לאחר שקיבלת את כל האינפורמציה הדרושה לך כדי להחליט.

בטיחות המוצרים

דר' רגב משתמש בחומרי הזרקה ושתלי סיליקון העומדים בתקנים המחמירים ביותר (FDA, CE, אמ"ר)

מטופלות ממליצות על ד"ר דן רגב

לד"ר רגב המקסים

. לא הספקתי להודות לך על הגשמת חלום שהיתממש. מעבר לד"ר, אתה אדם מדהים, אתה ואורלי. אני שמחה שהיכרתי אנשים כמותכם, ועוד יותר שהפקדתי את גופי בידיים טובות. אני מאחלת לך לך ולאורלי את כל הטוב שבעולם. באהבה ענקית… יצא מושלם.

לד"ר דן רגב היקר!!

אשר עשה עבודתו נאמנה…. ישר כח על היחס האישי המסור והחם. מלא באהבה והרבה סבלנות. מלאכתך קודש מתבצעת באדיקות להעניק לאדם חיים עם איכות לא בחסד כי אם בזכות תודה שהפכת חלום למציאות!!!

אלפי תודות..

לד"ר רגב

רציתי להודות לך על הטיפול המסור, על זמנך, וכמובן על שהפכת אותי להיות יותר יפה!!!! רציתי שתדע שאני צוהלת ברחוב משמחה, כי עשית בי שינוי שלו חיכיתי כל כך הרבה שנים. חיפשתי את האחד ומצאתי, ד"ר רגב הנחמד, כך שמעתי ומיד באתי!! אז…..שוב תודה רבה מקרב לב, אותך אזכור בכל מקום!!!!!

שלבי התהליך

פגישת ייעוץ
והיכרות

החלטה משותפת
על אופי ודרך הטיפול

הכנות לטיפול
במידה ויש צורך

התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם