ת"א

נתניה

העלמת קמטים בידיים

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה
תוכן עניינים - לחצו לניווט מהיר

כפות הידיים שלנו הן איברים שאנו לא מכסים, ומכיוון שכך – הן מסגירות את הגיל שלנו.
אנחנו משתמשים בהן ללא הרף: בכתיבה, בישול, בעבודות הבית ועוד. דווקא בשל כך, עור הידיים שלנו חשוף לנזקים שונים, החל משימוש בחומרי ניקוי ועד לקרני השמש, שגורמות להזדקנות מואצת של העור ולהופעת כתמים. בנוסף, עם השנים העור נעשה דק יותר, מאבד מגמישותו ומתקמט.

לצד זאת, אבדן נפחים בגב כף היד עלול לגרום לעצמות לבלוט ולצור מראה 'זקן'. כיום ישנם פתרונות פשוטים ובטוחים להצערת כפות הידיים ולטשטוש הקמטים, כאשר אחת השיטות היעילות להעלמת קמטים בידיים היא טיפול באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית.

למי מתאים טיפול להצערת כפות הידיים?

טיפול זה מתאים לכל גבר או אישה שמרגישים שמראה עור כפות הידיים שלהם השתנה ומעוניינים לטפל בנזקי העור וליצור מראה צעיר יותר של כפות הידיים.

מהם יתרונות הטיפול בחומצה היאלורונית להעלמת קמטים בידיים?

הצערת כפות הידיים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית היא טיפול פשוט ויעיל, שכמעט ואינו כרוך בתופעות לוואי.
החומצה ההיאלורונית היא חומר אותו גופנו מייצר באופן טבעי, ולו מגוון תפקידים חשובים. כמות החומצה ההיאלורונית הקיימת ברקמות החיבור אחראית לחוזק הרקמה ולאלסטיות שלה. עם השנים פוחת ייצור החומצה ההיאלורונית בגופנו, ובהתאם מאבד העור מהאלסטיות שלו והופך מקומט. לצד זאת, החומצה ההיאלורונית פועלת לספיחת מים ובכך מייצרת נפח ושומרת על לחות העור. בשל היותה חומר גמיש, החומצה ההיאלורונית מאפשרת עיצוב ופיסול של האזורים אליהם היא מוזרקת.

תהליך הטיפול להעלמת הקמטים

אם החלטת לבדוק את האפשרות לטיפול להצערת כפות הידיים, השלב הראשון הוא ייעוץ אצל כירורג פלסטי שמנוסה בטיפול זה. בפגישת הייעוץ ייבחן הכירורג בראש ובראשונה את מצבך הרפואי ויוודא שאין מניעה לטיפול. בנוסף, יבדוק הכירורג את מצב העור בכפות הידיים שלך והאם יש מקום לטיפול בחומצה היאלורונית.

בפגישה יעניק לך הכירורג את כל המידע על התהליך והתוצאות האפשריות לטיפול. מהלך הטיפול עצמו פשוט ונמשך כחצי שעה. לאחר אלחוש מקומי וחיטוי גב כף היד, מוזרקת חומצה היאלורונית בעדינות משורש גב כף היד כלפי האצבעות, באמצעות צינורית ארוכה.
החומר המוזרק יוצר נפח, מפחית את הקמטים הקיימים ומטפל במראה הוורידים הבולטים.

על מנת למצק את העור ולהימנע מיצירת גושים, החומצה ההיאלורונית שמוזרקת אל גב כף היד היא דלילה יותר. לאחר המילוי מבוצע עיסוי מקומי של גב כף היד, ומריחת משחה אנטיביוטית על אזור ההזרקה. לעיתים נדרש טיפול נוסף לקבלת תוצאות מיטביות – מספר הטיפולים ייקבע על ידי הכירורג הפלסטי, בהתאם לצורך.

מתי רואים תוצאות?

את תוצאות הטיפול להעלמת קמטים בידיים אפשר לראות כבר מיד לאחר הטיפול, כאשר התוצאות משתפרות עם הזמן: גב כפות הידיים מקבל נפח, עור הידיים הופך גמיש יותר ומתקבל מראה צעיר לכפות הידיים. התוצאה של הטיפול נשמרת למשך מספר חודשים ועד שנה, כאשר משך ההשפעה של הטיפול הוא אינדיבידואלי ומשתנה מאדם לאדם. החומצה ההיאלורונית נספגת תוך שנה לכל היותר.

סיכונים אפשריים

בשל היותה חומר שנמצא בגופנו באופן טבעי, אותו הגוף מכיר ומזהה, טיפול בחומצה היאלורונית כמעט שאינו כרוך בסיכונים. הטיפול נחשב בטוח ביותר, בניגוד לטיפולים פולשניים כדוגמת ניתוח. לאחר הטיפול יתכנו תופעות לוואי מקומיות, ביניהן נפיחות ורגישות של גב כף היד, ושטפי דם באזורי ההזרקה. אלו יחלפו מעצמם לאחר מספר ימים. סיבוכים נדירים מאוד כוללים תגובה אלרגית לחומצה היאלורונית, פגיעה בכלי הדם באזור המוזרק והתפתחות זיהום.

לקביעת תור לייעוץ התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

אודות ד“ר דן רגב

ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית מוכר על ידי משרד הבריאות, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ISAPS. דר' רגב הינו מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה. בנוסף, ד"ר רגב משמש כאחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת המומחים של שירותי בריאות כללית המצויה בהרצליה.

מנתח פלסטי - דן רגב

במה אנחנו שונים מאחרים

מרפאת בוטיק

אצלנו תקבלו יחס אישי
אתם לא עוד "מטופל"

הניסיון של ד"ר דן רגב

מומחה לכירורגיה פלסטית
ומנתח בכיר בבית חולים בילינסון
משנת 2004

אין מתמחים
ורופאים לא מנוסים

ד"ר דן רגב הוא היחיד
שמבצע טיפולים וניתוחים

שקיפות מלאה

הטיפולים מתבצעים רק לאחר התייעצות איתך לאחר שקיבלת את כל האינפורמציה הדרושה לך כדי להחליט.

בטיחות המוצרים

דר' רגב משתמש בחומרי הזרקה ושתלי סיליקון העומדים בתקנים המחמירים ביותר (FDA, CE, אמ"ר)

מטופלות ממליצות על ד"ר דן רגב

לד"ר רגב המקסים

. לא הספקתי להודות לך על הגשמת חלום שהיתממש. מעבר לד"ר, אתה אדם מדהים, אתה ואורלי. אני שמחה שהיכרתי אנשים כמותכם, ועוד יותר שהפקדתי את גופי בידיים טובות. אני מאחלת לך לך ולאורלי את כל הטוב שבעולם. באהבה ענקית… יצא מושלם.

לד"ר דן רגב היקר!!

אשר עשה עבודתו נאמנה…. ישר כח על היחס האישי המסור והחם. מלא באהבה והרבה סבלנות. מלאכתך קודש מתבצעת באדיקות להעניק לאדם חיים עם איכות לא בחסד כי אם בזכות תודה שהפכת חלום למציאות!!!

אלפי תודות..

לד"ר רגב

רציתי להודות לך על הטיפול המסור, על זמנך, וכמובן על שהפכת אותי להיות יותר יפה!!!! רציתי שתדע שאני צוהלת ברחוב משמחה, כי עשית בי שינוי שלו חיכיתי כל כך הרבה שנים. חיפשתי את האחד ומצאתי, ד"ר רגב הנחמד, כך שמעתי ומיד באתי!! אז…..שוב תודה רבה מקרב לב, אותך אזכור בכל מקום!!!!!

שלבי התהליך

פגישת ייעוץ
והיכרות

החלטה משותפת
על אופי ודרך הטיפול

הכנות לטיפול
במידה ויש צורך

התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם