ת"א

נתניה

ניתוחי פנים

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

טיפול פנים בתחום כירורגיה אסתטית מכיל את כל הטיפולים הכירורגיים האולטימטיביים לשיפור מראה הפנים והצוואר.
הפנים והצוואר חשופים כל העת, בכל עונות השנה. גם אם הצלחנו להסוות חזה נפול עם חזיה וביגוד הולם, מחטבים לבטן, לעכוזים ולירכיים, עדיין הפנים יישארו גלויים וסימני הגיל ייראו עליהם.
טיפולי פנים אסתטיים מהווים את הבסיס לשיפור מראה הפנים והינם הפופלריים ביותר. הכירורגיה האסתטית ממשיכה במקום בו טיפולי הפנים כבר לא נותנים מענה.
קיים מענה מצויין למילוי נפח חסר, טיפול במימיקה לא רצויה (=בוטולינום) ואף לשיפור מרקם העור (=קרמים ופילינג). אין עדיין מענה טוב לאובדן אלסטיות העור ונפילה שלו, או תיקון ועיצוב קבוע של תווי פנים. תחום הכירורגיה האסתטית עונה על כך.

הנפוץ מבין ניתוחי הפנים האסתטיים הוא ניתוח עפעפיים. היות והעיניים הן המקום הראשון בו אנו צופים בשני המינים, הרי שהצערת העיניים יוצרת רושם כאילו כלל הפנים הפכו לצעירים יותר.
בעשור האחרון הרמת עפעפיים עברה שינוי מהותי, ממצב בו הניתוח היה מאד רדיקלי וכלל הסרת שומן ככל שניתן מכל עפעף, למצב של שימור שקיקי השומן והסרת עור בלבד מהעפעף, בפרט העליון. בצורה זו עור העפעפיים לא שוקע כתוצאה התרוקנות שקיקי השומן עם הגיל ונוחתר חלק לאורך זמן.
ניתוח הרמת גבות חשוב להשלמת מתיחת העפעפיים העליונים ולמניעת חזרה של המראה העצוב או העייף לאחר ניתוח עפעפיים. לרפואה האסתטית אין מענה מספיק טוב לטיפול בעור הלא-אלסטי הגורם לגבה לצנוח, בפרט בצדדים. רק הסרה כירורגית – מבפנים, מבחוץ, צמוד לגבות או צמוד לרקות – תאפשר הרמה אפקטיבית. לעתים הרמת גבות חשובה יותר מהרמת עפעפיים, היות והגבות נופלות ויוצרות מראה מטעה כאילו העפעפיים נפלו..

הצוואר היה ונותר אחד מהמקומות המאתגרים ביותר לטיפול, עקב שילוב אלסטיות ירודה והיותו מבנה תלוי (כמו גשר) ולא נתמך (למשל, על ידי עצמות הפנים). הפעולה האפקטיבית ביותר עבור הצוואר היא ניתוח סנטר כפול – אותה פימת שומן מתסכלת הקיימת גם בגיל צעיר, גם אם העור מאד אלסטי. ניתוח סנטר כפול נותן תוצאות אפקטיביות ולאורך זמן יותר מכל פעולה כירורגית אחרת בצוואר.

בכירורגיה ה אסטית קיימות פעולות ייחודיות ולא שגרתיות לפנים. הפעולה הלא-שגרתית הנפוצה ביותר, בה אני מתמחה, הינה יצירת גומות חן. אני עוסק בניתוח יצירת גומות חן משנת 2005. המטופלות והמטופלים שלי לפרוצדורה נבחרים בקפידה לאחר ראיון ובדיקה. בארץ קיים מספר רופאים מועט המבצע זאת, ולא בשיטה שלי. שיטה זו מבוצעת בהליך פשוט, ונועדה ליצור מינימום של פגיעה ברקמת הלחי ולמזער היתכנות לזיהום מחלל הפה. לבעלי הפנים המתאימים אני יוצר תו אישיות חמוד להפליא…

ניתוח גומה בסנטר נועד ליצור רושם לסנטר חזק יותר, או למי שמעוניין בגומה בסנטר. הפעולה פשוטה ומבוצעת בדגש על מזעור פציעת העור והרקמה תחתיו. מנסיוני דווקא מטופלות מעוניינות בהליך יצירת גומה בסנטר..
מהצד השני אני מבצע מילוי גומה בסנטר לבעלי גומה אשר מפריעה להם אסתטית. המילוי מבוצע תוך הפרדת הרקמות היוצרות את הגומה ומילוי בשומן עצמוני. מנסיוני גברים מעוניינים יותר במילוי גומה בסנטר.

האוזניים הינן אחד מתווי הפנים להם לרפואה אסתטית אין כל מענה. עיצוב האוזן מבוצע באופן כירורגי בלבד. כללית, כל דבר מוגזם בפנים המושך תשומת לב אינו רצוי. אוזניים בולטות בהחלט נכנסות לקטגוריה זו. ניתוח הצמדת אוזניים אשר נועד לטיפול באוזניים בולטות הינו ניתוח חשוב מאד מבין פעולות טיפול פנים למניעת מבוכה חברתית עקב בלט לא אסתטי של האוזניים, גם בילדים וגם במבוגרים. צלקות הניתוח מוסוות היטב מאחורי האוזן, ובשיטת ניתוח אוזניים שלי אין צורך בסרט הצמדת אוזניים לאחר הניתוח. עובדה זו חשובה, שכן מעט אנשים יבחרו ללכת עם סרט הצמדה סביב האוזניים לתקופה של חודש.

ברפואה האסתטית ניתן לצמצם חור עגיל על ידי מילוי סביבו, אבל לא ניתן לתקן חור שהתארך יתר על המידה או נקרע. ניתוח תיקון חור תנוך אוזן עקב חורים שהתארכו הינו קל ופשוט לביצוע, בהרדמה מקומית ובמרפאה. מקרה עוד יותר ספציפי בו אני מתמחה הינו סגירת תנוכי אוזניים לאחר הסרת עגילי הרחבה. במצב זה נוצר עודך עור דק וארוך בתנוך האוזן. יש צורך בטכניקות מיוחדות להסרת העודף ועיצוב התנוך מחדש כך שייראה טבעי. שחזור תנוך האוזן מרתק אותי כל פעם מחדש, שכן צריך לעצב תצורה גלילית ארוכה של עור לצורה שטוחה רחבה תוך ניצול ידע וניסיון שהצטברו זה-מכבר.

לקביעת תור לייעוץ התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

אודות ד“ר דן רגב

ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית מוכר על ידי משרד הבריאות, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ISAPS. דר' רגב הינו מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה. בנוסף, ד"ר רגב משמש כאחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת המומחים של שירותי בריאות כללית המצויה בהרצליה.

מנתח פלסטי - דן רגב

במה אנחנו שונים מאחרים

מרפאת בוטיק

אצלנו תקבלו יחס אישי
אתם לא עוד "מטופל"

הניסיון של ד"ר דן רגב

מומחה לכירורגיה פלסטית
ומנתח בכיר בבית חולים בילינסון
משנת 2004

אין מתמחים
ורופאים לא מנוסים

ד"ר דן רגב הוא היחיד
שמבצע טיפולים וניתוחים

שקיפות מלאה

הטיפולים מתבצעים רק לאחר התייעצות איתך לאחר שקיבלת את כל האינפורמציה הדרושה לך כדי להחליט.

בטיחות המוצרים

דר' רגב משתמש בחומרי הזרקה ושתלי סיליקון העומדים בתקנים המחמירים ביותר (FDA, CE, אמ"ר)

מטופלות ממליצות על ד"ר דן רגב

לד"ר רגב המקסים

. לא הספקתי להודות לך על הגשמת חלום שהיתממש. מעבר לד"ר, אתה אדם מדהים, אתה ואורלי. אני שמחה שהיכרתי אנשים כמותכם, ועוד יותר שהפקדתי את גופי בידיים טובות. אני מאחלת לך לך ולאורלי את כל הטוב שבעולם. באהבה ענקית… יצא מושלם.

לד"ר דן רגב היקר!!

אשר עשה עבודתו נאמנה…. ישר כח על היחס האישי המסור והחם. מלא באהבה והרבה סבלנות. מלאכתך קודש מתבצעת באדיקות להעניק לאדם חיים עם איכות לא בחסד כי אם בזכות תודה שהפכת חלום למציאות!!!

אלפי תודות..

לד"ר רגב

רציתי להודות לך על הטיפול המסור, על זמנך, וכמובן על שהפכת אותי להיות יותר יפה!!!! רציתי שתדע שאני צוהלת ברחוב משמחה, כי עשית בי שינוי שלו חיכיתי כל כך הרבה שנים. חיפשתי את האחד ומצאתי, ד"ר רגב הנחמד, כך שמעתי ומיד באתי!! אז…..שוב תודה רבה מקרב לב, אותך אזכור בכל מקום!!!!!

שלבי התהליך

פגישת ייעוץ
והיכרות

החלטה משותפת
על אופי ודרך הטיפול

הכנות לטיפול
במידה ויש צורך

התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם