מנהל אתר צוות asked 7 שנים ago

אוקי הסיפור שלי הוא כזה… בשנה האחרונה עברתי 2 ניתוחים פלסטיים באוזניים. לצערי הבחירה שלי במנתח הייתה לא טובה, 8 חודשים לאחר הניתוח הראשון הכושל, עברתי ניתוח חוזר אצל אותו מנתח (לא היה לי כסף לפנות למנתח אחר). כרגע אני חודש אחרי הניתוח השני והמצב לא הכי טוב. אוזן אחת קצת בולטת ואחת צמודה מידי אך שמתי לב למשהו, החלק התחתון של האוזניים שלי יותר בפנים והלמעלה יותר בחוץ מה שגורם לאוזן להראות קצת בחוץ אבל למשל אם אני מכניס סתם דוגמה גולה זעירה מאוד ומכניס לאמצע של האוזן זה מוציא את האמצע של האוזן החוצה כך שהאוזן נראית ישרה ובמרחק זהה מהראש גם למעלה וגם למטה, מה שגורם לאוזן להראות יותר טוב משמעותית. ראיתי תמונה ששיחררת אוזן אחת צמודה בלמעלה שלה, השאלה שלי אם אתה יכול לגרום לאמצע של האוזן לצאת קצת ככה שזה יהיה שווה ללמעלה. מקווה שהבנת את הכוונה שלי ומחכה לתשובה.

1 Answers
מנהל אתר צוות answered 7 שנים ago

ראשית, כל הכבוד על התיאור המפורט שלך.
לצערי, עדיין קשה לי מאד לדמות את האוזניים לפי התיאור הזה.
אני ממליץ
1. פנה לבדיקת ייעוץ אצלי. הדרך הפשוטה והטובה ביותר. לאחר בדיקה אוכל לומר לך מה ניתן לעשות עבור האוזניים. מומלץ כי תגיע עם דו"ח הניתוחים שלך. חשוב לדעת מה נעשה בעבר.
2. אם מסיבה זו-או-אחרת אתה לא מסוגל להגיע לייעוץ שלח לי תמונות דיגיטליות של פניך מארבעה כיוונים: קדימה, מכל צד ומאחור, עדיף לפני ואחרי כל ניתוח. אוכל לבדוק אותן ולהעריך בקיורב מה ניתן לעשות.
כמו-כן, אם בידך דו"ח ניתוח, צלם ושלח לי אותו גם.
ניתן לשלוח את התמונות מצורפות ל"צור קשר" בכדי לשמור על פרטיותך.