מנהל אתר צוות asked 7 שנים ago

היי . הבנתי שאתה מעבה באמצעות סיליקון את השפתיים בשיטת המקרו טיפה .ויש לי כמה שאלות :
1 .בסיליקון הישן שהיה חומר מילוי ולא שימש כחומר גירוי יכל לנדוד לאיזורים סמוכים..מה גורם למיקרו טיפה לא לזוז ממקומה ? ההצטלקןת שנוצרת סביב הטיפה ?
2.מה קורה אם הסיליקון נודד ? זז ממקומו ? יש טיפול לזה ?
3.כמה זמן ניסיון יש לך בהזרקה הזו ?והאם יש לי איזו שהיא תעודה או מסמך שמראה שלמדת את השיטה הזו ? להזרקה .
4.ושאלה אחרונה ::::אם קורה איזה שהוא נזק אני מניחה שיהייה לך את הכלים לטפל ..האם זה בתשלום ? כמה לערך ?תודה רבה לך .

admin_drregev צוות replied 7 שנים ago

ושאלה נוספת
קראתי שכתבת פה בפורום "הסיליקון אינו לנצח: הגוף מסוגל להתגבר עליו לאורך עשרות שנים, כך שבגילאי 50-60 ומעלה ספק אם ייצור בעיות קשות בשפתייך."( ענית לאחת ששאלה פה בפורום שאלה על סיליקון..בשנת 2008)

מה הכוונה שהגוף יכול להתגבר עליו ? הגוף אינו יכול לפרק אותו !! החומר הוא לנצח אז למה התכוונת ? תודה רבה .
∗∗למה אין תמונות של לפני ואחרי ? שאוכל להתרשם ועוד בנות שרוצות ..אם תוכל להעלות אשמח .

2 Answers
מנהל אתר צוות answered 7 שנים ago

1. עיקרון ה"מיקרו-טיפה" הינו למנוע יצירת מאסת סיליקון בשפה עקב הזרקה של כמות גדולה. הזרקה של נפחים קטנים, מספר פעמים רב ועל פני כל השפה, אמורה למנוע זאת.
גם בהזרקה מאד זהירה עלולה להיווצר תגובת הגוף כנגד החומר = יצירת גרנולומות שיכולות "לנדוד". לפי הספרות זה קורה אחת לכמה אלפי הזרקות.
2. הטיפול בגרנולומה הוא דיכוי התהליך הדלקתי שבה על ידי הזרקת סטרואידים למקום, או אפילו טיפול פומי בסטרואידים. לא תמיד טיפול זה מצליח.
3. אין "תעודת מוסמך" בעיבוי שפתיים. זהו הליך הנלמד במסגרת ההתמחות בכירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית. אני מומחה בשני התחומים הללו.
4. תופעת ה"גושים הנודדים" עלולה לקרות שנים אחר העיבוי וללא קשר לכמה חומר הוזרק לשפה. הכלים לטיפול הינם בדרך כלל סטרואידים. במקרים מאד חריגים יהיה צורך בהסרה כירורגית של הגוש. באם הבעיה צצה ממש מיד אחר העיבוי אטפל בה ללא עלות. באם תצוץ שנים אחר כך – אדון בבעיה ואתמחר אותה כשתקרה.
5. תאי הגוף מגיבים לסיליקון ומנסים לסלקו מהמערכת. חלק ממנו אכן מסולק מאתר המילוי הראשוני. היתר נותר במקום. כמו-כן קשה מאד לאמוד אם הסיליקון יצור בעיות בגיל המבוגר.
ולבסוף – ברור שיש תמונות של לפני ואחרי. פשוט לא הגעת לסוף המאמר על עיבוי שפתיים, אחרת היית רואה את הקישור. להלן הוא שוב: https://www.dregev.com/?CategoryID=185&ArticleID=100

admin_drregev צוות replied 7 שנים ago

זה 500 שח לשפה אחת ? תודה רבה . את שאר שאלותיי אשאל כשאגיע לייעוץ !תודה על התשובות המלאות :)))))))

מנהל אתר צוות answered 7 שנים ago

כן, זו העלות לטיפול אחד בשפה אחת.