מנהל אתר צוות asked 7 שנים ago

שלום לפני כימעת שבוע עברתי ניתוח למילוי שקעים מתחת לעניים עם חומצה הילאורונית.. ישר אחרי זה המקום יתנפח וניהיו שטפי דם עכשיו לאט לאט השטפי דם מתחילים להעלם.. אבל דבר אחד מדאיג אותי.. קראתי שלפעמים העור במקום המוזרק יכול לשנות את צבעו להתכהות או להתבהר תלוי לפי צמיגות החומר..
במקום השקעים יש לי עכשיו פס לאורכם ןהוא ממש בולט זה נירא כאילו הרופא הזריק לי יותר מידי חומר. במקום השקע יש עכשיו בליטה והבליטה הזאות בצבע כחול, אני דואגת שהצבע הכחול זאות ההתכהות של העור מה הסיכוי שזה ישאר לי לכך? הבליטה הזאות זאות תופעה נורמלית וזה יעלם לי עוד כמה ימים או שיכול ליהיות הוא באמת החדיר לי יותר מידי חומר וזאות התוצאה? ואם באמת צבע העור שלי ישתנה יש אפשרות להחזיר אותו לצבעו בחזרה? כי בנתיים זה נירא כאילו עדיין יש לי שקעיים ואפילו הרבה יותר כהים ובולטים תודה מראש 🙂

2 Answers
מנהל אתר צוות answered 7 שנים ago

תופעות טבעיות אחר מילוי שקעים מתחת לעיניים
את מציינת תופעות טבעיות לאחר מילוי שקעים מתחת לעיניים. אני בטוח כי הכירורג הפלסטי שביצע את זה יוכל להרגיע אותך ולמסור לך אותו מידע.

הבליטות הן בצקות או אפילו חומר המילוי שעדיין לא נבלע בעור שלך.
הצבע הכחול הוא שטפי דם ולא התכהות ממנה את צריכה לפחוד.

פרק הזמן שעבר מהפעולה ועד עתה מתאים לכך.

admin_drregev צוות replied 7 שנים ago

תודה על התגובה המהירה..
הבעיה היא שלא נירא לי שזה שטפי דם.. השטפי דם כמעת ונעלמו..נישאר רק הבליטה הזאות והיא ניראת כמו וריד ביד, כחול ובולט כזה.. ככה זה אמור ליהראות?

מנהל אתר צוות answered 7 שנים ago

לצערי אינני יכול להתרשם רק לפי התיאור שלך ממצב פניך.
אני ממליץ כי תפני לרופא שטיפל בך לביקורת והוא, לאחר בדיקה, יוכל למסור לך מידע מדוייק יותר