מנהל אתר צוות asked 7 שנים ago

ד"ר דן שלום רב, אני מגיעה אלייך בקרוב לניתוח לביצוע גומות חן, אחרי אין ספור בירורים מעמיקים לגבי החסרונות והיתרונות ואני מפחדת להתאכזב נורא, במיוחד אחרי שקראתי את התגובה הזו בפורום לניתוחים פלסטיים:

"…לפני שלוש שנים בערך והאמת שזה בכלל לא משהו שהיה שווה לעשות. קודם כל בגלל שזה לא טבעי אז הוא עושה את הגומה מאוד עמוקה כי אחרת היא נעלמת תוך חודשיים ואז יוצא שאת צריכה להסתובב שבוע וחצי עם חור מאוד מאוד מודגש בפנים! זה מקשה מאוד על ההתנהלות היום יומית. אני באותו זמן עבדתי בחנות והייתי כ"כ בחרדה שיראו את הגומה שהייתי שמה פלסטר,שזה עוד יותר דפוק..בקיצור יש כאבים ויש גם חור בתוך הפה שעד היום אני מרגישה אותו ואת יודעת מה הכי מצחיק? שהיום כמעט לא רואים אותה!!!! כל הסבל והכסף ובסוף אין כמעט כלום ואפילו יותר מזה, כשאני צוחקת יש לי מן התנפחות קטנה ואל טבעית בלחי, שזה לא היה קודם. אני אומרת שגומות חן זה מסוג הדברים שאם נולדת עם זה -בורכת ואם לא – אז גם בורכת. 🙂 הכל זה עניין של איך את מסתכלת על זה.
בכל אופן שמעתי גם על מקרים הפוכים שהגומה היתה כ"כ חזקה שהיא היתה נראית גם כשלא מחייכים שזה בכלל לא טבעי..אז חבל לקחת את הסיכון זה הפנים שלך. מקווה שעזרתי בהחלטה…"

מהניסיון שלך, המקרים האלו קורים הרבה?
היא הפחידה אותי נורא…

מלבד ההעלמות שזה אישו בפני עצמו, היא טוענת שיש חור שמורגש בלחי (?)
על התופעה הזו לא שמעתי, וראיתי אין ספור סרטונים וכתבות ברשת… (בחו"ל) כי בארץ זה פחות נפוץ.

על מה מדובר ד"ר?

1 Answers
Best Answer
מנהל אתר צוות answered 7 שנים ago

את מסתמכת על ניסיון בודד של מטופלת, והפירוש שלה לעומק הגומה והסבל שעברה הינו אישי. סטטיסטית הצלחת גומות חן נעה בטווח 95%. עד כאן העובדות.

*לגבי ה"חור" בלחי: קראי היטב את הכתוב באתר שלי והתבונני בתמונות. ה"חור" הינו השקע שיוצר התפר בתת-עור בתקופה הראשונה אחר יצירת גומת החן.

לסיכום: פחדיך מיצירת הגומה ותוצאותיה גדולים מאד. לכן, סביר מאד כי לא אצור גומות חן עבורך גם אם תגיעי במטרה ליצור אותן. מניסיוני – עדיף שלא לבצע פעולה ממנה את חוששת מאשר לבצע אותה ולהתחרט עליה לאחר מכן.