מנהל אתר צוות asked 7 שנים ago

אני יודעת שהרופאים לא מבצעים את זה עדיין.אבל אני מבינה שזה לא מסובך במיוחד אם זה מיועד להגדלת שדיים ולא מקרים מסובכים יותר.אני מוכנה להיות הראשונה שתעבור את זה למרות שעדיין לא הוציאו את זה לפועל.אני כ"כ רוצה.ד"ר תעשה את זה?בבקשה ממך!

admin_drregev צוות replied 7 שנים ago

"מאת: פרופסור אברהם ברוכין
28 בדצמבר 2009

בעשור האחרון , השימוש בתאי גזע למטרות רפואיות שונות,הפך ללהיט .
בין יתר האפליקציות הנבדקות ,בולטת הגדלת החזה הטבעית "NATURAL BREAST ENLARGEMENT ,בשיטה זו,מבודדים ומרוכזים תאי גזע,הנלקחים משומן המורחק מאיזורי הבטן והירכיים(למשל תוך שאיבת שומן סטנדרטית ).תאי הגזע מוחדרים לשדיים באותו ניתוח .
תאי הגזע מייצרים רשת כלי דם העוזרת לתאי השומן ( שמטבעם בעלי אספקת דם גרועה ) לשרוד ולשגשג.

מכונה ייעודית ,המבצעת את כל הדרוש, כבר מיוצרת בארה"ב ע"י חברת CYTORIולטענתה נמכרה כזו גם בישראל .לחצו כאן >>>
על פי הספרות , חסרון השיטה הוא בכך שהשד המוזרק , אכן גודל בנפחו, אך איננו ממוצק או מורם ונשאר רך מאד למגע .השיטה מתאימה במיוחד לשיחזורי שד .

1 Answers
מנהל אתר צוות answered 7 שנים ago

היזהרי מחידושים!
כיום, כל טיפול חדשני מחייב מספר רב של תהליכים על פני שנים רבות בכדי לדדוא את יעילותו והאם אינו מסכן את גוף האדם.
הטיפול בתאי גזע נועד למגוון רב של מטרות, כגון טיפול בסרטן, הצמחת איברים חדשים ואפילו מילוי והגדלה. זהו תחום חדש מאד אשר את תוצאותיו עדיין איננו מכירים מספיק.
הליך סינון תאי גזע יקר (בערך פי 4 מהגדלת שדיים סטנדרטית, בהתחשב בכמות הנדרשת להגדלה), ואמינותו עדיין אינה של 100%. חלק מהתאים יושמד וייתכן ויהיה צורך בחזרה על התהליך.
על תוצאות ארוכות טווח אין לדבר, שכן התהליך הינו בן פחות מ- 5 שנים. עלי רק לציין כי ההשלכות של הזרקת תא בעל יכולת חלוקה לרקמת שד אינן ברורות עד הסוף. דעי, כי יש סוג תאים נוסף היודע להתחלק בשד והוא – סרטן.
אני הייתי עדיין מהמר על הגדלת שדיים מסורתית. את השלכותיה אנו מכירים היטב.