מנהל אתר צוות asked 4 שנים ago

לפני עשר שנים בערך עשיתי במשך 3 שנים טיפולי להסרת לייזר בפנים בקליניקה פרטית בבני ברק ומאז גדל לי יותר שיער גם באזורים אחרים בפנים שלא היה שיער. יכול להיות שזה בגלל הלייזר? יש משהו לעשות עם זה?

2 Answers
מנהל אתר צוות answered 4 שנים ago

ייתכן מצב כזה. קרוי "שיעור יתר פרדוקסלי".
היות וחלף זמן רב מטיפולי הסרת השיער שלך, לפני שנקבעת אבחנה כזו עליך לבצע בדיקות לשלילת שיעור ממקור אחר – הורמונלי, תרופתי, ואולי השיעור לא ממש השתנה..
פני לרופא המשפחה ורופא עור בקופת חולים להמשך בירור.

admin_drregev צוות replied 4 שנים ago

תודה לך ד"ר רגב על התשובה.
אני 7 שנים באותו מצב ולא היו לי אף פעם בעיות הורמונליות זה קרה אחרי הלייזר הקוסמטיקאית אמרה שזה לא יכול להיות בגלל הלייזר. אני יכולה לקבוע אליך תור לבחקור פרטי?

מנהל אתר צוות answered 4 שנים ago

עליך לבצע בדיקות הורמונליות (בדיקות דם) בידי אנדוקרינולוג ולוודא כי השיעור לא נגרם מבעיה הורמונלית או מתרופות אחרות אותן את לוקחת.
רק לאחר קבלת תשובות שליליות מומלץ לבצע ייעוץ אצלי.