ת"א

נתניה

מילוי קמטים

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

מילוי קמטים הוא טיפול שמטרתו טשטוש הקמטים הקיימים בפנים, באמצעות הזרקת חומרי מילוי אל אזור הקמט.
עם השנים עורנו עובר תהליך טבעי, במסגרתו חלה ירידה ברקמת השומן והפחתה בייצור תאי חלבון הקולגן, לו תפקיד חשוב בבניית תאים ובשמירה על מיצוק העור.

כתוצאה מכך, העור מאבד מגמישותו, והופך דק ורפוי. לצד זאת, קמטי ההבעה וקמטים אחרים בפנים הולכים ומעמיקים עם הגיל. מילוי קמטים מתאים לכל גבר ואישה להם קמטים בעור הפנים. כיוון שתהליך השינוי בעורנו מתחיל בגילאי ה-30, לרוב זהו הגיל שבו אפשר ומתאים להתחיל במילוי הקמטים.

למעשה, אחד הגורמים המשמעותיים ביותר בהזדקנות הפנים החל מגיל 30 הוא התרוקנות שכבות השומן העמוקות בפנים. מטרתם של טיפולי מילוי קמטים, אם כן, היא להפחית התרוקנות זו של הפנים, למנוע מהעור להפוך רפוי ומדולדל, ולהעניק לפנים נפח ומראה צעיר יותר.

סוגי קמטים

קיימים מספר סוגים של קמטים בפנים:
קמט 'מרזב הדמעות' – קמט זה מופיע מתחת לעיניים, בשל ירידה שחלה עם הגיל ברקמת השומן בלחי העליונה.
קמטים במצח – מדובר בקמט הבעה, הנוצר בעקבות פעילות שרירי הפנים, ומופיע במרכז המצח.
קמט אף – שפה – קמט הבעה נוסף, הנקרא גם 'קמטי חיוך', כאשר תחילתו בצידי האף וסופו בצידי השפתיים.
קמט מריונטה – גם כאן מדובר בקמט הבעה, שמתחיל בצידי השפתיים ומסתיים בצדי הסנטר.
קמטי עישון – קמטים המופיעים סביב השפתיים, ונוצרים כתוצאה מהרגלי עישון, בעיות שיניים וירידה בנפח עצמות הלסת.

מילוי קמטים פירוט

באילו חומרים מבוצע מילוי קמטים?

הבחירה בחומר המילוי נעשה רק לאחר פגישת ייעוץ רפואי, במסגרתה בוחן כירורג המומחה במילוי קמטים את מצב העור, עומק הקמטים, כמו גם מבנה הפנים והסימטריה שלהן. מילוי קמטים יכול להיעשות באמצעות אחת משתי קבוצות – חומרי מילוי נספגים, או לא-נספגים.

חומרי מילוי לא -נספגים

על קבוצה זו נמנים סיליקון רפואי וביו-אלקמיד – נוזל המיועד למילוי שקעים וקמטים עמוקים. חשוב לציין שמכיוון שמדובר בחומרים שאינם טבעיים, גופנו אינו מסוגל לספוח או לפרק אותם, ולכן הזרקתם אינה הפיכה, והם נותרים בפנים. כמו כן, כיוון שמדובר בחומר 'זר', קיים סיכון שגוף יפתח אליו עם הזמן תגובה דלקתית. לצד זאת, עם התקדמות הגיל, הזדקנות העור והעמקת הקמטים, ייתכן שיהיה צורך בטיפול הזרקה נוסף וב'תיקון'.

חומרי מילוי נספגים

חומרי מילוי נספגים נקראים כך כיוון שהם מבוססים על חומרים טבעיים הקיימים בגופנו, ולפיכך הגוף שלנו מזהה אותם ומסוגל לפרק ולמוסס אותם. החומר הנמצא בשימוש הנפוץ ביותר למילוי קמטים בקבוצה זו הוא חומצה היאלרונית.

לחומצה היאלרונית יכולת מרשימה לספוח מים, ולווסת את הלחות בתאים. יש שאומרים שהיא המפתח להתחדשות העור ולשמירה על עור בריא וגמיש. מחקרים אף מצאו שהזרקה תדירה של חומצה היאלרונית מעודדת יצירת קולגן ופועלת כחומר מונע הזדקנות.

הבחירה ברמת הצמיגיות של חומר המילוי תלויה בעומק הקמט. כך, ככל שהקמט עמוק יותר, כך יש צורך בחומר צמיגי יותר.

חומרי מילוי נספגים נוספים הם חומרים המעודדים יצירת רקמת קולגן דוגמת אלאנסה, סקולפטורה ורדיאס (חומר מילוי על בסיס קלציום), ומילוי באמצעות שומן טבעי, הנשאב מגוף המטופל. שימוש בשומן טבעי הוא אמנם בעל סיכון נמוך, אך התוצאה המתקבלת בעזרתו אינה תמיד ודאית, ולעתים יש צורך ביותר מהזרקה אחת שלו על מנת לראות תוצאות.

חומרים נוספים לטיפול אסתטי בפנים

חומר נוסף הנמצא כיום בשימוש למילוי קמטים, בעיקר באזור הגבות והמצח, הוא הבוטוקס (בוטולינום טוקסין). הבוטוקס פועל למעשה לשיתוק פעילות השרירים באזור אליו הוא מוזרק, ובכך מביא לאפקט של 'ריכוך' והפחתת קמטי ההבעה הקיימים.

כיצד מתבצע טיפול מילוי הקמטים?

תהליך מילוי הקמטים מתבצע במרפאה, באמצעות הרדמה מקומית של האזור המיועד לטיפול. רופא מזריק את חומר המילוי הנבחר באמצעות מחט דקה, אל אזור הקמט.

חשוב לציין כי אופי ההזרקה, כמו גם מיקום ההזרקה וכמות החומר המוזרק, ישפיעו על התוצאה הסופית שתתקבל. הזרקה לא אחידה עלולה לכאוב, להביא לדימום מוגבר וכמובן לתוצאה לא מדויקת. לכן, ישנה חשיבות גדולה בבחירת רופא מנוסה, המיומן בטיפולי הזרקות למילוי קמטים.

זאת ועוד, על מנת להבטיח תוצאה מדויקת למראה פנים אסתטי ומעוצב, רופאים נעזרים כיום במזרקים רובוטיים לביצוע פעולת ההזרקה. מזרקים אלו מסייעים לרופא לשלוט בהזרקה, בכמות החומר המוזרק, ולהביא לתוצאה אופטימלית, תוך הפחתת הכאב והדימום בתהליך.

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

למה לצפות לאחר הטיפול?

לאחר ההזרקה, ייתכן שיופיעו שטפי דם מקומיים, נפיחות ובצקות באזור המוזרק, שימשכו מספר ימים. בשעות שלאחר ההזרקה מומלץ לקרר את המקום על מנת להקטין ככל שניתן את תופעות אלו. תוצאות מילוי הקמטים תראה לאחר כשבוע מיום ההזרקה.

 

מילוי קמטים עמוקים

קמטים עמוקים נוצרים כתוצאה מהתרוקנות מדורי השומן בפנים. התהליך מתחיל ברקמות העמוקות וממשיך לאלו שנמצאים על פני השטח. התרוקנות מדורים אלה ויצירת קמטים עמוקים משווה לפנים מראה זקן ומדולדל.

גם קמטים עמוקים ניתנים למילוי, לשינוי המראה הקיים וליצירת מראה פנים צעיר ומלא יותר. מילוי קמטים עמוקים מתבצע באמצעות קנולה – מחט הזרקה ארוכה ולא טראומטית, המחדירה את חומר המילוי לעומק הרקמה בצורה אחידה, ומביאה לאפקט של מיצוק הקמט העמוק.

מה משך ההשפעה של הטיפול?

אפקט מילוי קמטים באמצעות חומרי מילוי נספגים נשמר למשך כחצי שנה ועד שנה, כאשר הדבר משתנה בין אדם לאדם, כתלות במאפייני העור ובגורמים נוספים.

מעבר לכך, חשוב לדעת שניתן לבצע הזרקות חוזרות של חומצה היאלרונית ללא חשש, כיוון שמדובר בחומר ידידותי לגופנו, שהסיכון לפתח אליו תגובה דלקתית נמוך ביותר, ובעל השפעה הפיכה. מעבר לכך, כיום אנו יודעים שהקפדה על טיפולי מילוי קמטים באמצעות חומצה היאלרונית מעכבת את המשך העמקת הקמטים הקיימים.

מהם הסיכונים האפשריים במילוי קמטים?

מילוי קמטים נחשב לטיפול בטוח. עם זאת, בדומה לכל פרוצדורה רפואית, גם כאן קיים סיכון לסיבוכים. גורם הסיכון העיקרי הוא נטייה לדימומים, ולכן, במידה ואת נוטלת מדללי דם, יש להפסיק לטול אותם שבועיים לפחות לפני הטיפול.

בנוסף, אם סבלת מפצעי הרפס בעבר, ייתכן שתדרשי לקבל טיפול למניעת התפרצות הרפס כשלושה ימים לאחר הטיפול ושלושה ימים לאחריו.
סיבוכים נדירים לאחר מילוי קמטים הם שטפי דם נרחבים, זיהום ותגובה אלרגית לחומר המילוי ו/או לחומר ההרדמה.

מילוי קמטים לפני ואחרי

מילוי קמטים לפני ואחרי

אחרי מילוי של המריונטה

מילוי קמטיםמילוי קמטים לפני ואחרי

לפני מילוי של המריונטה

מילוי קמטים לפני ואחרי

אחרי מילוי של אף שפה

מילוי קמטים לפני ואחרי

לפני מילוי של אף שפה

לקביעת תור לייעוץ התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

אודות ד“ר דן רגב

ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית מוכר על ידי משרד הבריאות, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ISAPS. דר' רגב הינו מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה. בנוסף, ד"ר רגב משמש כאחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת המומחים של שירותי בריאות כללית המצויה בהרצליה.

מנתח פלסטי - דן רגב

במה אנחנו שונים מאחרים

מרפאת בוטיק

אצלנו תקבלו יחס אישי
אתם לא עוד "מטופל"

הניסיון של ד"ר דן רגב

מומחה לכירורגיה פלסטית
ומנתח בכיר בבית חולים בילינסון
משנת 2004

אין מתמחים
ורופאים לא מנוסים

ד"ר דן רגב הוא היחיד
שמבצע טיפולים וניתוחים

שקיפות מלאה

הטיפולים מתבצעים רק לאחר התייעצות איתך לאחר שקיבלת את כל האינפורמציה הדרושה לך כדי להחליט.

בטיחות המוצרים

דר' רגב משתמש בחומרי הזרקה ושתלי סיליקון העומדים בתקנים המחמירים ביותר (FDA, CE, אמ"ר)

מטופלות ממליצות על ד"ר דן רגב

לד"ר רגב המקסים

. לא הספקתי להודות לך על הגשמת חלום שהיתממש. מעבר לד"ר, אתה אדם מדהים, אתה ואורלי. אני שמחה שהיכרתי אנשים כמותכם, ועוד יותר שהפקדתי את גופי בידיים טובות. אני מאחלת לך לך ולאורלי את כל הטוב שבעולם. באהבה ענקית… יצא מושלם.

לד"ר דן רגב היקר!!

אשר עשה עבודתו נאמנה…. ישר כח על היחס האישי המסור והחם. מלא באהבה והרבה סבלנות. מלאכתך קודש מתבצעת באדיקות להעניק לאדם חיים עם איכות לא בחסד כי אם בזכות תודה שהפכת חלום למציאות!!!

אלפי תודות..

לד"ר רגב

רציתי להודות לך על הטיפול המסור, על זמנך, וכמובן על שהפכת אותי להיות יותר יפה!!!! רציתי שתדע שאני צוהלת ברחוב משמחה, כי עשית בי שינוי שלו חיכיתי כל כך הרבה שנים. חיפשתי את האחד ומצאתי, ד"ר רגב הנחמד, כך שמעתי ומיד באתי!! אז…..שוב תודה רבה מקרב לב, אותך אזכור בכל מקום!!!!!

שלבי התהליך

פגישת ייעוץ
והיכרות

החלטה משותפת
על אופי ודרך הטיפול

הכנות לטיפול
במידה ויש צורך

התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם