ת"א

נתניה

בוטוקס בשפתיים

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

מה זה בוטוקס בשפתיים?

בוטוקס הוא חומר המכיל רעלן בשם בוטוליניום טוקסין, המופק באופן סינתטי. הזרקת בוטוקס נעשית לצורך טיפול אסתטי, החוסם את שחרור החומר שגורם לגירוי עצבי לשריר, ובכך מפסיקה את כיווץ השריר וגורמת להרפייתו. התוצאה היא טשטוש קמטי ההבעה.

כיום קיימים שלושה סוגי תכשירים עיקריים מאושרים המכילים בוטוליניום טוקסין – בוטוקס, דיספורט וקסאומין, המביאים לאותה תוצאה – שיתוק זמני והרפיה של השריר אליו הם מוזרקים, ומראה עור חלק יותר.

למה בוטוקס לא מתאים לשפתיים?

הזרקת בוטוקס נעשית כיום בעיקר בקמטי ההבעה – אזור המצח, הגבות וצדי העיניים. פעילותו של הבוטוקס להרפיית שרירים הופכת אותו ללא מתאימה להזרקה בשפתיים, כיוון שבכך הוא עלול להחליש את שרירי השפה, להקשות על פעילות השפתיים ולגרום לעיוות שלהן. בנוסף, חשוב להבין שבוטוקס אינו חומר מילוי, ההזרקה שלו צריכה להיות מינימלית ומזערית, ולכן הבוטוקס אינו מתאים לטיפול בשפתיים.

בוטוקס בשפתיים
בוטוקס בשפתיים

במה משתמשים במקום בוטוקס בשפתיים?

מילוי ועיבוי השפתיים נעשה באמצעות חומצה היאלורונית. מדובר בחומר הקיים בגופנו באופן טבעי, ואחראי לשמירה על לחות וגמישות העור. הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים תעניק להן מראה מלא יותר, תפחית יובש קיים בשפתיים, ותסייע בטשטוש קמטוטי גיל המופיעים מעל לשפה העליונה ובצדי השפתיים. 

מה ההבדל בין בוטוקס בשפתיים לחומצה היאלרונית?

בניגוד לבוטוקס לשפתיים, חומצה היאלורונית אינה משפיעה על תפקוד השרירים באזורים בהם היא מוזרקת. החומצה ההיאלורונית סופחת מים, ובכך מוסיפה למעשה נפח באזור בו הוזרקה. מדובר בחומר טבעי, אותו הגוף מכיר ומזהה, ולכן הסיכון לפתח תופעות לוואי או תגובה אלרגית לחומר היא קטנה יותר מזו הקיימת בהזרקת בוטוקס.

למי מתאים טיפול בחומצה היאלרונית לשפתיים?

עיבוי שפתיים מתאים לכל אישה שאינה מרוצה ממראה השפתיים שלה.
עם השנים, גופנו עובר תהליך הזדקנות, המתבטא בין היתר באבדן נפח השומן בפנים, החלשות שרירי הפנים ומראה נפול יותר. תהליך זה עלול להוביל גם לשינוי במראה השפתיים ולחוסר שביעות רצון מכך, לעתים עד כדי פגיעה בביטחון העצמי. ההמלצה היא שלא לבצע עיבוי שפתיים לפני גיל 18, כיוון שבגיל ההתבגרות השפתיים טרם סיימו את תהליך הגדילה וההתפתחות שלהן. אם את מעל גיל 18 ולא מרוצה מהשפתיים, מומלץ לקרוא על התהליך של חומצה היאלרונית לשפתיים ולא בוטוקס לשפתיים.

תהליך הזרקת חומצה היאלרונית לשפתיים

אמנם מדובר בהליך שאינו כירורגי, אך ההמלצה היא לבצע הזרקה של חומצה היאלורונית על ידי כירורג פלסטי, בעל ניסיון והכשרה בתחום. זאת, כדי להבטיח טיפול בטוח ותוצאה אידיאלית, ללא סיכונים מיותרים. ההזרקה לשפתיים יכולה להתבצע בפעם אחת או במספר טיפולים, לפי הצורך והתוצאות הרצויות.

אם החלטת לבצע הזרקה בשפתיים, חשוב לקבוע פגישת ייעוץ ראשונה אצל כירורג פלסטי, בה הוא יוכל לבדוק את מצב העור שלך, כמו גם מצב השפתיים ותהליך המילוי הרצוי. ההזרקה עצמה מבוצעת באופן נקודתי לאזורים מסוימים בשפתיים הזקוקים לעיבוי.

עוד על תהליך ההזרקה לשפתיים אפשר לקרוא כאן >>

מתי אפשר לראות תוצאות? ולמשך כמה זמן תוכלי ליהנות מהן?

תוצאות ההזרקה ייראו כבר מספר ימים לאחר הטיפול. מכיוון שמדובר בחומר טבעי, שגופנו מכיר ויודע 'לפרק' אותו, תוצאות הטיפול יכולות להמשך מספר חודשים ועד חצי שנה, כאשר משך ההשפעה משתנה מאישה לאישה. החומצה נספגת לחלוטין לאחר כשנה ממועד ההזרקה. לרוב, אפשר לבצע הזרקה נוספת כחצי שנה לאחר ההזרקה הקודמת, בהתאם להמלצת הרופא.

אם לסכם: אז שאין קשר בין בוטוקס לשפתיים לבין חומצה היאלרונית לשפתיים וכל הלקוחות שלי מקבלות טיפול בחומצה היאלרונית – שהוא המתאים ביותר. אם בא לכן לשמוע עוד על הנושא, מוזמנות לראות את הסרטון הבא וליצור איתי קשר. 

לקביעת תור לייעוץ התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

אודות ד“ר דן רגב

ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית מוכר על ידי משרד הבריאות, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ISAPS. דר' רגב הינו מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה. בנוסף, ד"ר רגב משמש כאחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת המומחים של שירותי בריאות כללית המצויה בהרצליה.

מנתח פלסטי - דן רגב

במה אנחנו שונים מאחרים

מרפאת בוטיק

אצלנו תקבלו יחס אישי
אתם לא עוד "מטופל"

הניסיון של ד"ר דן רגב

מומחה לכירורגיה פלסטית
ומנתח בכיר בבית חולים בילינסון
משנת 2004

אין מתמחים
ורופאים לא מנוסים

ד"ר דן רגב הוא היחיד
שמבצע טיפולים וניתוחים

שקיפות מלאה

הטיפולים מתבצעים רק לאחר התייעצות איתך לאחר שקיבלת את כל האינפורמציה הדרושה לך כדי להחליט.

בטיחות המוצרים

דר' רגב משתמש בחומרי הזרקה ושתלי סיליקון העומדים בתקנים המחמירים ביותר (FDA, CE, אמ"ר)

מטופלות ממליצות על ד"ר דן רגב

לד"ר רגב המקסים

. לא הספקתי להודות לך על הגשמת חלום שהיתממש. מעבר לד"ר, אתה אדם מדהים, אתה ואורלי. אני שמחה שהיכרתי אנשים כמותכם, ועוד יותר שהפקדתי את גופי בידיים טובות. אני מאחלת לך לך ולאורלי את כל הטוב שבעולם. באהבה ענקית… יצא מושלם.

לד"ר דן רגב היקר!!

אשר עשה עבודתו נאמנה…. ישר כח על היחס האישי המסור והחם. מלא באהבה והרבה סבלנות. מלאכתך קודש מתבצעת באדיקות להעניק לאדם חיים עם איכות לא בחסד כי אם בזכות תודה שהפכת חלום למציאות!!!

אלפי תודות..

לד"ר רגב

רציתי להודות לך על הטיפול המסור, על זמנך, וכמובן על שהפכת אותי להיות יותר יפה!!!! רציתי שתדע שאני צוהלת ברחוב משמחה, כי עשית בי שינוי שלו חיכיתי כל כך הרבה שנים. חיפשתי את האחד ומצאתי, ד"ר רגב הנחמד, כך שמעתי ומיד באתי!! אז…..שוב תודה רבה מקרב לב, אותך אזכור בכל מקום!!!!!

שלבי התהליך

פגישת ייעוץ
והיכרות

החלטה משותפת
על אופי ודרך הטיפול

הכנות לטיפול
במידה ויש צורך

התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם