ת"א

נתניה

ניתוח מתיחת ירכיים

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

מתיחת ירכיים לפני ואחרי

השלת מספר רב של קילוגרמים ממשקלך, תהליך שארך זמן ודרש ממך מאמץ והתחייבות גדולה לתהליך. אחרי כל הדרך שעברת – אינך מרוצה ממה שניבט אליך מהראי. אם הסיטואציה הזו מוכרת לך – כדאי לדעת שלא מדובר במקרה חריג.

מטופלים רבים משקיעים מאמצים, זמן וסכומים לא מבוטלים בתהליך הירידה במשקל, ולמרות ההצלחה האובייקטיבית של התהליך, התחושה שלהם לגבי עצמם אינה משתנה לטובה, ודימוי הגוף שלהם נותר נמוך. הסיבה לכך אינה נעוצה ברקמת השומן, אלא דווקא בעור שלנו.

כאשר אנו עולים במשקל, אחד האזורים הראשונים בו יצטברו רקמות השומן הוא הירכיים. בתהליך הרזיה, גופנו חווה התרוקנות מהירה של רקמות השומן. עם זאת, בניגוד לשומן, מרקמת העור שלנו לא ניתן 'להפטר'. כך נוצר מצב של עודפי עור באזורים השונים בגופנו. 

התוצאה – מראה גוף מדולדל, נפול ואף זקן, הגורם לא פעם לתחושת בושה, תסכול ועוגמת נפש בקרב המטופלים. התסכול מתעצם אף יותר בשל חוסר ההלימה הקיימת בין השאיפות והתקוות של המטופלים – לזכות בגזרה חדשה, חטובה וצעירה, ובין מראה הגוף בפועל לאחר הירידה במשקל.
רוב אלו העוברים תהליך הרזיה משמעותי יסבלו מעור עודף באזורים שונים בגופם. לרובם המוחלט הדבר יפריע.

כיום ישנם פתרונות יעילים לטיפול בעודפי עור ולהסרתם מהאזורים השונים בגוף – הזרועות, הבטן והירכיים. הסרת עודפי העור מהירכיים נעשית באמצעות ניתוח למתיחת ירכיים.

מהם היתרונות של ניתוח מתיחת ירכיים?

מטרתו של ניתוח למתיחת ירכיים היא הסרת עודפי עור ושומן הקיימים בירכיים. מדובר בניתוח פשוט יחסית, שמשכו עד כשעתיים וחצי, והוא מתבצע בהרדמה מלאה.
לניתוח יתרונות רבים:

  •  טיפול בעודפי העור ו/או בעור הרפוי בירכיים
  •  הסרת שומן תת-עורי בירכיים
  •  העלמת קפלי שומן
  •  חיטוב הירכיים והענקת מראה מוצק וחלק יותר
  •  מוביל לירידה בהיקף הירך – במידה עד שתי מידות

למי הניתוח עשוי להתאים?

ניתוח למתיחת ירכיים מתאים לכל אדם בריא מעל גיל 18, הסובל מעודפי עור ו/או עור רפוי באזור הירכיים בעקבות ירידה דרסטית במשקל או מסיבות אחרות, ואינו מרוצה ממראה הירכיים.

יתר לחץ דם, נטייה לדימומים ועישון מהווים גורמי סיכון, ויש להתייעץ עם הכירורג הפלסטי בנוגע להתכנות הניתוח במצבים אלו.
חשוב להדגיש כי למרות שהניתוח כולל הסרת עודפי שומן מהירכיים, הוא אינו מתאים לסובלים מעודף משקל משמעותי. אם עברת תהליך של ירידה במשקל, יש לשמור על משקל קבוע ויציב במשך שלושה חודשים לפחות, לפני הניתוח. בנוסף, יש לקחת בחשבון שכל שינוי של מעל 5 ק"ג במשקל הגוף עלול להוביל לשינויים בתוצאות הניתוח.

לשיחת ייעוץ השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

סוגי מתיחת ירכיים

ישנן שתי שיטות עיקריות לניתוח מתיחת ירכיים, כאשר ההבדל העיקרי ביניהן הוא אופן ומיקום החתך הניתוחי. בשתי השיטות, יסמן הרופא טרם הניתוח את האזורים בהם תבוצע הסרת העור העודף. במהלך בניתוח שואב הכירורג הפלסטי את רקמת השומן העמוקה, ולאחר מכן מסיר את העור העודף. השיטה שתיבחר על ידי הרופא תלויה בכמות עודפי העור והשומן הקיימים בירכיים ובמיקומם.

מתיחת ירכיים חתך מינימליחתך בקרבת במפשעה – חיטוב ומיצוק הירכיים באמצעות השיטה החדשנית של המנתח האמריקני ד"ר מטרסו (Matarasso), הכוללת ביצוע חתך קרוב למפשעה – לרוחב הירך.

מתיחת ירכיים חתך Lחתך לצד המפשעה ולאורך פנים הירך – שיטה זו, של המנתח האמריקאי ד"ר הורביץ (Hurwitz), מתאימה למטופלים הסובלים מעור עודף בכל אזור הירכיים. הניתוח מתחיל באזור המפשעה ומשם ממשיך לאורך פנים הירך, עד לקו הברך, כאשר החיתוך יעשה בצורת L הפוכה.
בשתי השיטות, בסיום הניתוח ייסגר החתך בעזרת תפרים נספגים ויוחדר אל האזור צינורית דקה (נקז), לצורך ניקוז הפרשות ומניעת היווצרות בצקת במשך מספר ימים.

מה קורה לפני ניתוח מתיחת ירכיים?

החלטת לבחון את האפשרות לבצע ניתוח מתיחת ירכיים?
הצעד הראשון הוא קביעת פגישת ייעוץ עם כירורג פלסטי. בבדיקה, יוכל הכירורג להעריך את הצורך וההתכנות לניתוח. מעבר לבדיקת מצבך הרפואית, ההיסטוריה הרפואית שלך ומחלות רקע קיימות, יבדוק הרופא את מצב הירכיים שלך – עודפי השומן והעור הקיימים ומיקומם, וימליץ על שיטת הניתוח המתאימה עבורך.

מטופלים שחוו ירידה משמעותית במשקל סובלים לא פעם מחסרים תזונתיים. חוסרים באבני הבניין של הגוף (למשל מחסור בברזל המוביל לאנמיה) עלולים להשפיע לרעה על יכולת הריפוי של הגוף לאחר ניתוח. לכן, טרם הניתוח הרופא יפנה אותך לביצוע בדיקות דם, על מנת לבדוק את מצבם של החלבונים, הוויטמינים והמינרליים השונים בגופך. במידת הצורך, הרופא יפנה אותך גם לייעוץ תזונתי, כחלק מההכנה לניתוח.

אם בין התרופות הקבועות שלך נמצאים מדללי דם, יש להפסיק לקחת אותם כשבועיים לפני הניתוח. בנוסף, מומלץ להפסיק לעשן מספר שבועות לפני מועד הניתוח, כיוון שהעישון מעלה את הסיכון לזיהומים ומוביל להאטה בתהליך ריפוי הרקמות לאחר הניתוח.

החלמה מניתוח מתיחת ירכיים

מחוךניתוח למתיחת ירכיים אינו דורש אשפוז, וכבר לאחר מספר שעות יתאפשר לך לחזור לביתך.
לאחר הניתוח הרופא יבקש ממך ללבוש מחוך ייעודי, היוצר לחץ קל על אזור הניתוח, במטרה למנוע הצטברות נוזלים ובצקות. את המחוך יש ללבוש במשך שבועיים ולא להסירו (ניתן להתקלח איתו).

בימים הראשונים שלאחר הניתוח ייתכנו כאבים באזור הניתוח, שטפי דם מקומיים, נפיחות, אדמומיות ושינויי תחושה במקום. אפשר להעזר במשככי כאבים. בארבעת השבועות שלאחר הניתוח יש להמנע ממאמץ גופני, אך גם משכיבה ממושכת ללא תנועה – כיוון שזו עלולה להגדיל את הסיכון להיווצרות קרישי דם בוורידי הרגליים.

האם קיימים סיכונים?

הסיכונים הקיימים בניתוח מתיחת ירכיים נמוכים ודומים לסיכון הקיים בכל ניתוח פלסטי. סיבוכי הניתוח נדירים, וכוללים בין היתר דימום, זיהום, צלקות רחבות או מעובות, וחוסר סימטריה בתוצאות הניתוח. התפתחות קרישי דם בוורידי הרגליים ותסחיף ריאתי הם סיבוכים נדירים מאוד.

מתי ניתן לראות תוצאות?

ניתן להתרשם מהשינוי במראה הירכיים כבר לאחר הסרת המחוך, כשבועיים לאחר הניתוח. עם זאת, חשוב לזכור שתהליך הריפוי הוא ממושך, ויחלוף זמן עד שהנפיחות המקומית תעלם, צלקות הניתוח יתעדנו ויתבהרו, והירכיים יקבלו צורה חדשה – חטובה ומוצקה. התוצאות הסופיות של הניתוח יופיעו לאחר מספר חודשים.

על מנת להמשיך וליהנות ממראה הירכיים החדש שלך, חשוב לאמץ אורח חיים בריא, הכולל שילוב פעילות גופנית בשגרה והקפדה על תזונה נכונה. אלו יסייעו לך בשמירה על משקל קבוע ועל תוצאות הניתוח.

לשיחת ייעוץ השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

לתמונות נוספות של מתיחת ירכיים לפני ואחרי הקליקו כאן

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

אודות ד“ר דן רגב

ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית מוכר על ידי משרד הבריאות, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ISAPS. דר' רגב הינו מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה. בנוסף, ד"ר רגב משמש כאחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת המומחים של שירותי בריאות כללית המצויה בהרצליה.

מנתח פלסטי - דן רגב

במה אנחנו שונים מאחרים

מרפאת בוטיק

אצלנו תקבלו יחס אישי
אתם לא עוד "מטופל"

הניסיון של ד"ר דן רגב

מומחה לכירורגיה פלסטית
ומנתח בכיר בבית חולים בילינסון
משנת 2004

אין מתמחים
ורופאים לא מנוסים

ד"ר דן רגב הוא היחיד
שמבצע טיפולים וניתוחים

שקיפות מלאה

הטיפולים מתבצעים רק לאחר התייעצות איתך לאחר שקיבלת את כל האינפורמציה הדרושה לך כדי להחליט.

בטיחות המוצרים

דר' רגב משתמש בחומרי הזרקה ושתלי סיליקון העומדים בתקנים המחמירים ביותר (FDA, CE, אמ"ר)

מטופלות ממליצות על ד"ר דן רגב

לד"ר רגב המקסים

. לא הספקתי להודות לך על הגשמת חלום שהיתממש. מעבר לד"ר, אתה אדם מדהים, אתה ואורלי. אני שמחה שהיכרתי אנשים כמותכם, ועוד יותר שהפקדתי את גופי בידיים טובות. אני מאחלת לך לך ולאורלי את כל הטוב שבעולם. באהבה ענקית… יצא מושלם.

לד"ר דן רגב היקר!!

אשר עשה עבודתו נאמנה…. ישר כח על היחס האישי המסור והחם. מלא באהבה והרבה סבלנות. מלאכתך קודש מתבצעת באדיקות להעניק לאדם חיים עם איכות לא בחסד כי אם בזכות תודה שהפכת חלום למציאות!!!

אלפי תודות..

לד"ר רגב

רציתי להודות לך על הטיפול המסור, על זמנך, וכמובן על שהפכת אותי להיות יותר יפה!!!! רציתי שתדע שאני צוהלת ברחוב משמחה, כי עשית בי שינוי שלו חיכיתי כל כך הרבה שנים. חיפשתי את האחד ומצאתי, ד"ר רגב הנחמד, כך שמעתי ומיד באתי!! אז…..שוב תודה רבה מקרב לב, אותך אזכור בכל מקום!!!!!

שלבי התהליך

פגישת ייעוץ
והיכרות

החלטה משותפת
על אופי ודרך הטיפול

הכנות לטיפול
במידה ויש צורך

התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם