ת"א

נתניה

מתיחת זרועות

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

מהן הסיבות שאנשים פונים לניתוח מתיחת זרועות?

העור שלנו משתנה עם הגיל והשינויים שחלים בגופנו. כך, עורנו מאבד מגמישותו והופך רפוי ונפול עם השנים. הידלדלות זו של העור מתבטאת גם בזרועות – כאשר נוצרים קמטים בעור ודלדול בחלק האחורי של הזרוע.

גם השמנה מביאה עמה שינויים בעור, ולמעשה מובילה ליצירת עור נוסף, ככל שרקמת השומן גדלה. לכן, פעמים רבות גברים ונשים שעברו תהליך הרזיה משמעות וירדו בנפחי השומן, יסבלו מעודפי עור שנותרו במקומות רבים בגוף, וביניהם גם באזור הזרועות.

חשוב לציין שעודפי העור אינם נעלמים מאליהם, ובניגוד לנהוג לחשוב, פעילות גופנית, מאומצת ככל שתהיה, היא בעלת יכולת מוגבלת ביותר בהפחתת העור העודף.

עודפי עור בזרועהסובלים מעודפי עור חווים חוסר שביעות רצון ברמות שונות ממראה גופם. חלקם מדווחים על פגיעה בבטחון העצמי ובדימוי העצמי, תחושות בושה וניסיון להסתיר ככל שניתן את העור העודף, באמצעות בחירת פרטי לבוש רחבים, המנעות מחולצות או ממכנסיים קצרים ועוד. לעתים הדבר עלול להגיע עד כדי תחושת בדידות וקושי ביצירת קשרים חברתיים ו/או זוגיים.

כיום, הפתרון היעיל ביותר להתמודדות עם עודפי עור בזרועות הוא ניתוח למתיחת זרועות.

יתרונות הניתוח למתיחת זרועות

ניתוח למתיחת זרועות מוביל לתוצאה מיטבית במראה העור, ומאפשר:

• פתרון לקמטים שנוצרו בעור עם השנים
• הסרת עודפי עור שנוצרו בעקבות ירידה במשקל ו/או בעקבות הגיל
• מתיחת העור לקבלת מראה אסתטי, מהודק ומוצק של הזרועות
• שיקום תחושת הערך העצמי – שיפור במראה העור מוביל לשביעות רצון גדולה יותר מהמראה החיצוני, הבושה שלוותה למראה הגופני אינה קיימת עוד, והמטופלים חווים עלייה משמעותית בתחושת הערך העצמי.

ניתוח למתיחת זרועות מוביל לתוצאה מיטבית במראה העור, ומאפשר:

לייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

למי מתאים ניתוח מתיחת זרועות?

הניתוח מתאים לכל אדם בריא מעל גיל 18, שסובל מעודפי עור ו/או שומן בזרועות והדבר מפריע לו.
הניתוח אינו מומלץ לנשים וגברים הסובלים מהשמנת יתר, מכיוון שקיים עבורם סיכון גדול יותר לבעיות נשימה, קרישי דם ברגליים וזיהומים בעקבות הניתוח.

הניתוח לא יבוצע בקרב מטופלים הנמצאים בתהליך ירידה במשקל שטרם הגיע לתוצאותיו הסופיות. ככלל, ההמלצה היא להגיע לאיזון במשקל ולשמור עליו למשך שלושה חודשים לפחות לפני הניתוח. כמו כן, יתר לחץ דם, סוכרת לא מאוזנת ואי ספיקת לב מהווים גורמי סיכון, ויש להתייעץ בנוגע לניתוח עם הכירורג הפלסטי.

בנוסף, כדאי לקחת בחשבון שכל עלייה או ירידה של מעל 5 ק"ג ממשקל הגוף עלולה להוביל לשינוי בתוצאות הניתוח, ולכן במידה ואת מתכננת הריונות בעתיד הקרוב, כדאי להתייעץ על כך עם הרופא המנתח.

סוגי מתיחות זרועות

הסרת עודפי עור בניתוח מתיחת זועותבמידה ועודפי העור נמצאים בעיקר באזור בית השחי, ניתן לבצע ניתוח מתיחת זרועות מינימלי, כאשר בשיטה זו מתיחת העור נעשית באמצעות חתך בבית השחי, והצלקת שתיווצר תהיה מינימלית בהתאם, ומוסווית היטב.

כאשר קיימים עודפי עור לכל אורך הזרוע, יש צורך בניתוח הכולל הסרה של עודפי העור מאזור המרפק לבית השחי. הצלקת שתיווצר בניתוח היא לכל אורך חלקה הפנימי של הזרוע. בחלק מהמקרים תידרש גם שאיבת שומן, בהתאם לכמות השומן העודף הקיים בזרוע.

הכנה לקראת הניתוח

תהליך ההכנה לניתוח מתחיל בפגישת ייעוץ ראשונה עם הכירורג הפלסטי.

לפגישה זו מספר מטרות:

  • הערכת היתכנות הניתוח – הרופא יבחן בפגישה את מצבך הבריאותי והמשקל שלך, האם קיימות מחלות רקע או מצבים רפואיים אחרים שעלולים להוות סיכון, והאם ישנן תרופות קבועות. יש להפסיק את נטילתם של מדללי דם כשבועיים לפני הניתוח. ההמלצה היא להפסיק לעשן כשישה שבועות טרם הניתוח, כיוון שהעישון מעלה את הסיכון לזיהומים לאחר ניתוח מתיחת זרועות ומעכב את תהליך החלמת הרקמות.

אם עברת תהליך ירידה במשקל, ייתכן שהרופא יפנה אותך לייעוץ תזונתי ו/או לביצוע בדיקות דם, על מנת לבחון חוסרים תזונתיים (חלבונים, ויטמינים ומינרליים) שעלולים להשפיע לרעה על תהליך ההחלמה מהניתוח.

  • בחירת סוג הניתוח – במהלך הפגישה הרופא יבדוק אותך, יתרשם ממצב רקמות העור והשומן בזרועות ומיקומם, וימליץ על סוג הניתוח המתאים עבורך.
  • תיאום ציפיות – חלק חשוב בהכנה לניתוח מתיחת זרועות הוא שיתוף הרופא בציפיות שלך מהניתוח. זה הזמן לשאול את הרופא את כל השאלות שמטרידות אותך על הניתוח ותוצאותיו, ולקבל את מירב המידע, שיסייע לך לקחת את ההחלטה הנכונה ביותר עבורך.

מהלך הניתוח

ניתוח למתיחת זרועות מבוצע בהרדמה כללית ונמשך כשעה וחצי. לרוב אין צורך באשפוז וניתן לחזור הביתה כבר באותו יום, מספר שעות לאחר הניתוח.

לפני הניתוח יסמן הכירורג הפלסטי את קווי החתך המתוכננים, את העור העודף המיועד להסרה ובמידת הצורך גם את השטחים מהם תבוצע שאיבת שומן.

כאשר מתיחת הזרועות מתבצעת מאזור המרפק ועד לבית השחי, ד"ר רגב מבצע את הניתוח בשיטת צלקת L הפוכה של ד"ר הורביץ. באמצעות שיטה זו ניתן להבטיח הסרה מקסימלית של העור העודף ('כנפיים') בסמוך לבית השחי.

לפני הסרת העור העודף תבוצע שאיבת רקמת השומן העמוקה במקום, על מנת להימנע מפגיעה בדרכי הלימפה החיוניות לניקוז. בתום הניתוח יבצע הרופא סגירה של החתך הניתוחי באמצעות תפרים נספגים, יושם נקז בכל זרוע, ואזור הניתוח ייחבש בחבישה אלסטית.

תהליך ההחלמה מניתוח מתיחת זרועות

בשבועיים הראשונים שלאחר הניתוח יתכנו מספר תסמינים, ביניהם כאב מקומי, שטפי דם עוריים, נפיחות, בצקות ושינויים בתחושה.

ניתן להיעזר בשרוולים אלסטיים, המסייעים בתהליך ההחלמה.
לרוב, ניתן לחזור לשגרה כבר לאחר מספר ימים ממועד הניתוח. עם זאת, ההמלצה היא להמנע מפילות גופנית ומשימוש מאומץ בידיים למשך שבוע-שבועיים.

מתי אפשר לראות תוצאות

כבר לאחר מספר שבועות ממועד הניתוח, ניתן להבחין בשינוי לטובה במראה הזרועות. עם זאת, תהליך הריפוי של חתכי הניתוח ושל הרקמות אורך זמן, ויש לקחת בחשבון שתוצאות סופיות ייראו רק לאחר מספר חודשים. צלקות הניתוח הולכות ומטשטשות עם הזמן, אך לא נעלמות לגמרי. ניתן ליהנות מתוצאות הניתוח לאורך שנים ארוכות.

סיכונים בניתוח מתיחת זרועות

הסיכון הקיים בניתוח זה הוא נמוך, ודומה לסיכון הממוצע הקיים בניתוחים פלסטיים. סיבוכי הניתוח נדירים, והם כוללים: דימום מוגבר, זיהום, סרומה, הצטלקות מוגזמת ומראה לא אחיד של האזור שנותח.

לייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

אודות ד“ר דן רגב

ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית מוכר על ידי משרד הבריאות, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ISAPS. דר' רגב הינו מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה. בנוסף, ד"ר רגב משמש כאחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת המומחים של שירותי בריאות כללית המצויה בהרצליה.

מנתח פלסטי - דן רגב

במה אנחנו שונים מאחרים

מרפאת בוטיק

אצלנו תקבלו יחס אישי
אתם לא עוד "מטופל"

הניסיון של ד"ר דן רגב

מומחה לכירורגיה פלסטית
ומנתח בכיר בבית חולים בילינסון
משנת 2004

אין מתמחים
ורופאים לא מנוסים

ד"ר דן רגב הוא היחיד
שמבצע טיפולים וניתוחים

שקיפות מלאה

הטיפולים מתבצעים רק לאחר התייעצות איתך לאחר שקיבלת את כל האינפורמציה הדרושה לך כדי להחליט.

בטיחות המוצרים

דר' רגב משתמש בחומרי הזרקה ושתלי סיליקון העומדים בתקנים המחמירים ביותר (FDA, CE, אמ"ר)

מטופלות ממליצות על ד"ר דן רגב

לד"ר רגב המקסים

. לא הספקתי להודות לך על הגשמת חלום שהיתממש. מעבר לד"ר, אתה אדם מדהים, אתה ואורלי. אני שמחה שהיכרתי אנשים כמותכם, ועוד יותר שהפקדתי את גופי בידיים טובות. אני מאחלת לך לך ולאורלי את כל הטוב שבעולם. באהבה ענקית… יצא מושלם.

לד"ר דן רגב היקר!!

אשר עשה עבודתו נאמנה…. ישר כח על היחס האישי המסור והחם. מלא באהבה והרבה סבלנות. מלאכתך קודש מתבצעת באדיקות להעניק לאדם חיים עם איכות לא בחסד כי אם בזכות תודה שהפכת חלום למציאות!!!

אלפי תודות..

לד"ר רגב

רציתי להודות לך על הטיפול המסור, על זמנך, וכמובן על שהפכת אותי להיות יותר יפה!!!! רציתי שתדע שאני צוהלת ברחוב משמחה, כי עשית בי שינוי שלו חיכיתי כל כך הרבה שנים. חיפשתי את האחד ומצאתי, ד"ר רגב הנחמד, כך שמעתי ומיד באתי!! אז…..שוב תודה רבה מקרב לב, אותך אזכור בכל מקום!!!!!

שלבי התהליך

פגישת ייעוץ
והיכרות

החלטה משותפת
על אופי ודרך הטיפול

הכנות לטיפול
במידה ויש צורך

התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם