ת"א

נתניה

ד"ר דן רגב - ניתוחים פלסטיים ורפואה אסתטית

מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004

ד"ר דן רגב - ניתוחים פלסטיים ורפואה אסתטית

מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004

במה אנחנו שונים מאחרים

מרפאת בוטיק

אצלנו תקבלו יחס אישי
אתם לא עוד "מטופל"

הניסיון של ד"ר דן רגב

מומחה לכירורגיה פלסטית
ומנתח בכיר בבית חולים בילינסון
משנת 2004

אין מתמחים
ורופאים לא מנוסים

ד"ר דן רגב הוא היחיד
שמבצע טיפולים וניתוחים

שקיפות מלאה

הטיפולים מתבצעים רק לאחר התייעצות איתך לאחר שקיבלת את כל האינפורמציה הדרושה לך כדי להחליט.

בטיחות המוצרים

דר' רגב משתמש בחומרי הזרקה ושתלי סיליקון העומדים בתקנים המחמירים ביותר (FDA, CE, אמ"ר)

מדוע לבחור בד"ר דן רגב

בשנים האחרונות הונמכו הסטנדרטים המאפשרים לעסוק ברפואה אסתטית וכתוצאה מזה ישנן כיום המון מרפאות המציעות טיפול אסתטי – הרבה יותר מבעבר. אז למה לבחור בנו?

בין השאר בדיוק מהסיבה הזו – ריבוי המרפאות האסתטיות בשנים האחרונות הכניס לשוק המון שחקנים שאינם באמת חיים את התחום כפי שד"ר דן רגב חי ונושם אותו משנת 2004.

כיום, במרפאות הגדולות שמציעות טיפולים או ניתוחים אסתטיים קיימת בעיה רצינית של קשר אמיתי וכנה בין המטפל/ המנתח למטופל – המטופל הוא בסך הכל עוד מטופל אחד מיני רבים המתחלפים מיום ליום והמטפל הוא שרירותי וברוב המקרים לא תדעו מראש מי הוא.
במקרים רבים במרפאות מסוג אלו גם תיתקלו במנתחים הנמצאים ממש בתחילת דרכם.

 

במרפאות הקטנות הבעיה היא שונה – אנחנו בעד מרפאות בוטיק אינטימיות – זה מה שאנחנו, אבל ישנם היום כל כך הרבה מטפלים ומנתחים חסרי ניסיון שמגדירים את עצמם כמטפלים מקצועיים למרות שבפועל הניסיון שלהם מועט והמקצועיות שלהם מוטלת בספק. האם הייתם מפקידים טיפול כל כך רגיש ושדורש מיומנות גבוהה בידיים לא מנוסות?

 

המרפאה של ד"ר דן רגב היא מרפאת בוטיק אינטימית בה את מקבלת יחס אישי חם ולא רואים אותך רק כ"עוד מטופלת". רק ד"ר דן הוא מי שמבצע את הטיפולים והניתוחים והם מתבצעים רק לאחר התייעצות איתך לאחר שקיבלת את כל האינפורמציה הדרושה לך כדי להחליט האם את באמת מעוניינת וצריכה את אותו הטיפול (ועל זה יעידו כל מטופלינו). 

 

ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית עם ניסיון של עשרות שנים שעשה המון בקריירה המקצועית שלו. הוא מוכר על ידי משרד הבריאות וחבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית.

דר' דן רגב הוא גם רופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי על-שם רבין בפתח תקווה ובנוסף הוא גם משמש כאחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת המומחים של שירותי בריאות כללית המצויה בהרצליה.

אתם מוזמנים לקבוע תור לייעוץ ונשמח מאוד להפגש ולהחליט מה נכון עבורכם.

התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם

דוקטור דן רגב בתקשורת

אודות ד“ר דן רגב

ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית מוכר על ידי משרד הבריאות, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ISAPS. דר' רגב הינו מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה. בנוסף, ד"ר רגב משמש כאחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת המומחים של שירותי בריאות כללית המצויה בהרצליה.

כירורג פלסטי מומלץ

מטופלות ממליצות על ד"ר רגב

כירורג פלסטי מומלץ

מטופלות ממליצות על ד"ר רגב

ד"ר רגב מסביר אודות כירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית

שאלות ששואלים אותנו הרבה

 דר' דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון. ניתן לקרוא עליו כאן
בפגישת ייעוץ אני מקדיש לך מזמני, בודק אותך ומייעץ לך באשר למה שאת רוצה לעשות. כמו עבור כל פגישה עם רופא מומחה גם עבור פגישה זו אני גובה כסף.
במידה ומבוצע טיפול באותה הפגישה, לא תיגבה עלות נפרדת עבור ייעוץ.
בדרך כלל צוות המרפאה עומד במועדי הכניסה לייעוץ וטיפול. לעתים הייעוץ ו/או הטיפול מתארכים, בהתאם למה שזקוק לו המטופל. במקרה זה עליך להתאזר בסבלנות. ההמתנה שווה!
רק אני, דר' דן רגב, אטפל בך. אין לי עוזרים המבצעים טיפולים במקומי.

לאחר הזרקות בדרך כלל אין סימנים מיוחדים. לעתים קיימת נפיחות מקומית ולעתים מעט שטפי דם. תופעות לוואי אחרות ייתכנו ועליהן ניתן לקרוא כאן.

בדרך כלל אפקט הזרקות חומצה היאלורונית טוב בין חצי שנה לשנה (דעיכת אפקט המילוי, רוב החומר עדיין במקום), ובוטולינום בין שלושה חודשים לחצי שנה.
אני ממליץ לפנות לטיפול נוסף לתחזוקה בממוצע בטווח חצי שנה מהטיפול הראשוני.
ככלל, לא צריך לקחת חופש מהעבודה לאחר טיפול מילוי או בוטולינום. במידה וקיים חשש לשטפי דם עקב מיקום ההזרקה כדאי לשקול את הפעולה לקראת סוף שבוע.
אין לנו מבצעים. מדובר בטיפול רפואי איכותי, עם חומרים מהמובילים בעולם ובידי מומחה לכירורגיה פלסטית.
המרפאות שלנו לא עובדות כל יום ולא כל היום. יש מענה קולי אנושי זמין כל הזמן. מומלץ להשאיר הודעה. אנחנו נחזור במועד הקרוב ביותר לכל אחד ואחת.
יש לנו שתי מרפאות: אחת בשכונת לב המשתלה בתל אביב והשניה ברמת פולג בנתניה. להלן שעות עבודה והוראות הגעה

התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם