טיפולים אסתטיים בגבר

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

יש אנשים שחושבים שהגבר הממוצע חרד למראה שלו פחות מאשר נשים. הם טועים. כיום המודעות לחשיבות של מראה אסתטי מוקפד נכונה אצל גברים ונשים כאחד. רבים מבני המין החזק יודעים שנתוני הפתיחה שלהם פחות, או שהגוף שלהם עבר שינויים מחמיאים פחות במהלך השנים, ומבררים כתוצאה על טיפולים אסתטיים לגברים. הנה חלק מהם.

שיפור פגמים קוסמטיים

בגוף הגבר עלולים להיות פגמים רבים שדורשים טיפול ושינוי, ולכן הגברים מבצעים ניתוחים קוסמטיים בתדירות ראויה בהחלט. בכל הנוגע לפנים, הגבר יכול לבצע כמובן ניתוח אף – הניתוח הקוסמטי הנפוץ ביותר עבורם  – לצד הצמדת אוזניים לדוגמא. טיפולים אחרים נועדו להתמודד עם משקל עודף, למשל שאיבת שומן או קיצור קיבה.

בעוד שיש שמייחסים ניתוחים בחזה לנשים בלבד, יש לא מעט גברים שמבצעים אותם: הניתוח הבסיסי הוא כמובן הקטנת שדיים "נשיים" שצומחים אצל חלק מהגברים מסיבות שונות (מצב הידוע בתור גינקומסטיה) ושמביאים לפגיעה אנושה בדימוי ובביטחון העצמי של הגבר. את ההקטנה עושים באמצעות שאיבת שומן או ניתוח פתוח, בהרדמה חלקית או מלאה.

מוצרי קוסמטיקה

יש כיום שורה הולכת וגוברת של מוצרי קוסמטיקה המיועדים רק או בעיקר לגברים, וניתן להשתמש בהם כדי להגשים את מטרת שיפור המראה החיצוני. ברשתות הפארם תוכלו למצוא קרמים ותכשירים מסוגים שונים, והמוצרים האלה הופכים לכן למבוקשים מאד. יש גברים המשתמשים במוצרי קוסמטיקה באופן נקודתי, במטרה להעלים או לטשטש פגם ספיצים, בעוד השימוש של אחרים במוצרים מהסוג הזה נעשה באופן קבוע.

טיפולי אנטי אייג'ינג

גם אם ניתן למצוא הרבה גברים שיראו שיער מאפיר כחיובי וכבעל אופי, תסמינים אחרים של ההזדקנות דורשים פעמים רבות טיפול. זה מתחיל עם העלמת קמטים שיכולה להיעשות באמצעות הזרקות לדוגמא, נמשך עם ניתוחים קוסמטיים דוגמת מתיחת פנים או הרמת עפעפיים (שמתמודדת גם עם צניחה שלהן עקב תלאות הגיל) וכולל טיפולים דוגמת פילינג או טיפולי חמצן לגוף. בכל אחד מהמקרים לוקחים בחשבון את העובדה שגוף הגבר מזדקן בצורה אחרת מאשר גוף האישה, מה שבא לידי ביטוי בקצב ההזדקנות אבל גם בתסמינים הספציפיים.

ואיך אפשר בלי איבר המין?

הגדלת איבר המין של גברים שאיבר המין שלהם "קטן מדי" חשובה עבורם מסיבות אסתטיות אבל גם משיקולים פיזיולוגיים ברורים. גם כאן הרפואה המודרנית מצאה לא מעט דברים שאפשר לעשות. הגדלת איבר מין בעזרת הזרקת חומצה היאלורונית (שגם מבצעת עיבוי שלו) היא שיטה נפוצה מאד. את החומצה, שקיימת בגוף שלנו באופן טבעי, מזריקים לאזור בהרדמה מקומית. ניתן לצד זה להזריק שומן מאזורים שונים בגוף, כולל אזורים שהכמות של החומצה בהם עשויה להיות עודפת.

את הגדלת איבר המין הגברי ניתן לעשות באמצעות מותחנים ואפילו משקולות, הנרכשים על ידי הגבר ונחבשים על ידו. חשוב לוודא שהמוצרים מאושרים לשימוש על ידי הגורמים הרלוונטיים, מה שיעניק שקט נפשי למשתמשים בהם. שיטת טיפול נוספת היא ניתוח במסגרתו חותכים את הרצועה התומכת בבסיסו של הפין ובכך מותחים אותה.

 

ניתוח גינקומסטיה